Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.02.2015

Kiko - 493 Vino Perlato

Ach Kiko... Wiem, że przy każdym lakierze powtarzam. Ale ja je po prostu libardzo lubie. Mają taki niesamowity wybór kolorów i niespotykane połączenia i odcienie, że ciężko się im oprzeć. No tylko popattrzcie na to cudo.

Oh Kiko... I repeat myself every time I know. But I just really like their polishes. The range of amazing and unusual colours is just so awesome that they are hard to resist. Just look at this beauty.



Piękna wiśniowa czerwień ze złotymi i czerwony glasslfekami (chyba). Myślałam, że na paznokciach da duochromowe wykończenie, bo tak się zapowiadał w buteleczce, ale nie. Mimo to jest przeuroczy.
Konsystencja przyjemna, kremowa, bardzo dobrze napigmentowana. Średnia warstwa da już bardzo przyzwoite krycie. U mnie widzicie dwie cienkie. Wysycha dobrze, pięknie błyszczy i jest taki elegancki :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)



Gorgeous cherry red with gold and red glassflecks (I think). I though it will give a duochrome effect, 'cause that's how it looks like in the bottle, but no. It is still gorgeous though.
The consistency is very nice, very well pigmented and one medium coat gives a very good coverage. I applied two thin coats. Dries good, has a lovely glossy shine and it's so elegant :)
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)





A przy okazji dobra wiadomość dla Wrocławianek i okolic. W Pasażu Grunwaldzkim został otwarty nowy sklep Kiko :D Cieszycie się? Jak tylko będę w PL to pójdę obczaić, chociaż wydaje mi się że tu (w Portugalii) ceny są trochę niższe... szczególnie produktów wycofywanych i w promocjach.

And by the way I have some good new for girls from Wroclaw and near by areas. There is a new Kiko shop in Pasaż Grunwaldzki :) Are You happy? Next time I am in Poland I will go check it. But I think that here in Portugal the prices are a bit lower... especially for the discontinued products and promotions.

29 komentarzy:

  1. i znowu to kiko bedzie za mna chodzic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :-) Ciekawe czy pasowałyby do tego matowe złote stemple, np róże... ?
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie lubię takich 'bombkowych' czerwieni, tak ten lakier bardzo mi się spodobał :) Na szczęście Kiko nie ma stacjonarnie w Trójmieście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście... bo można się u nich zatracić...

      Usuń
  5. Przepiekny kolor ta brokatowa czerwien, nie dziwie sie ta firma ma cudowna i niespotykana palete kolorow!!
    A przede wszystkim masz piekny ksztalt paznokci i to jest ogromny plus prezentowac takie piekne braokatowe kolorki !

    Pozdrawiam serdecznie z Saarlandu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię perłowych odcieni :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to możliwe, że ja nie słyszałam o otwarciu Kiko we Wrocławiu?! :D Jadę jutro :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio odwiedziłam KIKO w Warszawie i trochę portfel zabolał :P

    OdpowiedzUsuń
  9. KIKO tez jest moja ulubiona marka :) Mam podobne odczucia co do cen - we Wloszech jest taniej niz w PL, ale wiadomo - to ojczyzna tej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ceny są takie same jak we Włoszech.

      Usuń
  10. Oooh that shimmer!! What a beauty <3

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny kolor! muszę dopisać do chciejlisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za brokatem w lakierach, ale ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo to taki niezwykły brokat :)

      Usuń