Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.02.2015

Kiko - 326 Graphite Gray

Tak dawno nie miałam żadnego szarego lakieru na paznokciach, że prawie zapomniałam jak bardzo lobię ten kolor. Zazwyczaj sięgam po te jaśniejsze odcienie. Dzisiaj natomiast mam coś ciemniejszego... I nie, to nie jest żadna kolekcja inspirowana Greyem :) To jeden ze starszych odcieni Kiko. I już wiem co z nim dalej zrobię.

I didn't have any grey nail polish on for such a long time that I almost forgot how much I like this colour. Normally I pick the lighter shades. Today I have something darker... and no, it is not inspired by Grey :) It is juts one of the older Kiko colors that I already know how to decorate.



Konsystencja bardzo kremowa, z tych gęstszych. I jeśli szybko i umiejętnie uda eis go nałożyć na paznokcie, to jedna tatarstwa wystarczy. Ja nakładałam je nieco cieńsze, wiec pojawiły się prześwity. Druga warstwa jednak wszystko wyrównała. Odcień zupełnie kremowy, wysycha szybko  na bardzo wysoki połysk. Uwielbiam to w lakierach :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Ridge filling base coat)



The consistency is very creamy on the thick side. If You manage to apply it fast and evenly one coat will be enough. I normally apply them thin, so I had some see through patches. The second coat evened it out. The colour is completely creme, dries fast to a very high glossy shine. I just love that in polishes :)
On photos: 2 coats + base coat (Avon Ridge filling base coat)


Jestem ciekawa, czy podobają Wam się takie "smutne" kolory. Ja je uwielbiam :)
I am curious if You like those "sad" colour. I love them :)

11 komentarzy:

  1. Taka szarość 'chodzi' za mną od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny szary :) lubie taki na moich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie od czasu do czasu takie smutne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek, też takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kocham takie kolory i bardzo podobny nabyłam dziś z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolorek, bardzoo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także lubię smutne kolory. Szary niestety to kolor, który ciężko mi znaleźć w tym idealnym kolorze, podoba mi się jednak Twój odcień. I jakie śliczne paznokcie! Idealna długość.

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaka śliczna szarość! uwielbiam takie kolory na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny, ja piękno szarości odkrywam dopiero od jesieni! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reminds me of Dark Side of the Mood by OPI! Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń