Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.02.2015

Essie - Midnight Cami

W mojej kolekcji mam tylko dwa lakiery Essie. Różowiusi We're In It Together [klik] i ten oto granat. Nie miałabym nic przeciwko kolejnym buteleczkom, bo lakier polubiłam, gdyby nie moje skąpstwo :p Chyba wole kupić kilka tańszych lakierów firm, które lubię, niż jeden droższy. 

In my collection I have only two Essie nail polishes. Pinky We're In It Together [click] and this navy blue here. I wouldn't mind having more of them, because I do like both of them, but my stinginess doesn't let me :p I still prefer to get a few cheaper bottles from brands I know than one more expensive.


Lakier ten jest bardzo ładny. Uwielbiam granaty, a ten jest tak ciemny, że z odległości wygląda niemal na czarny. Śliczny kolor z bardzo maleńkim, delikatnym niebieskim shimmerem. Na paznokciach jest ledwo widoczny.
Konsystencja dobra, nie za gęsta, wysychanie w normie. Jedynie zmieniłabym pędzelek, bo mi się trafił wąski i długi. Nie lubię ich. Przyzwyczaiłam się do tych płaskich i czasami ciężko mi się tymi cienkimi maluje. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




And this polish is so pretty. I love navy blue nails, This one is so dark that from a distance it looks like black. Gorgeous colour with tiny blue shimmer that on the nails is barely visible.
The consistency is good, not too thick, drying time withing norms. The only think I would change is the brush. My one has the round thin one. I don't like those. I got used to the flat ones and now I don't feel comfortable using those.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)





33 komentarze:

  1. Bardzo ładny. Uwielbiam takie ciemne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, hipnotajzing ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny i drobinki jakie widoczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One bardziej widoczne są na zdjęciach, bo w zbliżeniu. Tak normalnie na paznokciach prawie ich nie widać.

      Usuń
  4. Ładny jest. Żeby jeszcze był tańszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny! *.* Ja lakiery Essie kupuje zawsze na promocji, często są takie typu 1+1 gratis ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby stonowany, niby ciemny, ale jaki potencjał ma! Piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor est naprawdę świetny :)

      Usuń
  7. Faktycznie przepiękny sama mam chęć na jakiś lakier essie jednak cena póki co mnie skutecznie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dlatego na pewnie na tych 2 poprzestanę. Online można je kupić taniej czasami, ale starsze kolekcje.

      Usuń
  8. wow! kocham granaty,jest piękny i troszeńkę podobny do Avonowego Siberia,tyle że ten ma mniej shimmerka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tak myślałam, ze będą podobne :) Chyba sobie Siberie daruje...

      Usuń
  9. Przepiękny, głęboki kolor.
    Bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też często wygrywa zdrowy rozsądek przy zakupach ;) staram się kupować w promocjach ;) Piękny Essik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor ma w sobie moc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a essie ma podobno bardzo dobre lakiery, warto w nie inwestować. podobno, bo żadnego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeczę, ze są bardzo dobre. Ale np Golden Rose czy Essence tez ma dobre i są duuuuzo tańsze ;)

      Usuń
  13. Lakier bardzo ładny :)
    Ale ja też jestem skąpa i wolę kupić sobie 4 lakiery za powiedzmy 10zł niż takiego essiaka, często jestem pod wrażeniem ich kolorów, ale nie ma lakierów niezastąpionych i na pewno można znaleźć fajny odpowiednik w tych tańszych produktach.
    No i ja mam ten problem, że często jest tak, że kilkanaście kolorów leży i powoli gęstnieje, bo ja otwieram kolejne, albo akurat mam fazę na jeden konkretny. Żal byłoby potem wyrzucać te drogie lakiery..

    OdpowiedzUsuń
  14. It is gorgeous! I also have ony a few Essie in my collection :)

    OdpowiedzUsuń