Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.02.2015

Cos niebieskiego. Something blue.

Mówiłam, że mnie wzięło na stempelkowe naklejki :) Wczoraj była róża, dzisiaj coś na niebiesko. I tak samo jak w przypadku różyczki, wiedziałam, że ten wzorek będzie się idealnie nadawał do pokolorowania. Zastanawiałam się tylko jakich kolorów użyć. 

I told You I got hooked on stamping decals :) Yesterday I showed You a rose, today I have something blue. And just as with the rose I knew this pattern will look lovely coloured. I was just wondering what colours should I use. 




Postawiłam na niebieski. Na 3 paznokciach mam Essie Midnight Cami. Na dwa paznokcie nałożyłam biały Easy Paris 02, czarnym lakierem Easy Paris 01 odbiłam wzorek i pokolorowałam go bezpośrednio na stemplu. Najciemniejszy Essie wylądował w na samych dzióbkach. Ciemny niebieski to Cliché Azul Russo, a błękitny to Cliché Seychells. Następnie przykleiłam całość do paznokci i pokryłam top coatem. 
Przyznam nieskromnie, że pierońsko mi się to podoba :) 




I chose blues. On three nails I have Esse Midnight Cami. On two nails I applied white polish Easy Paris 02. Then with the black one Easy Paris 01 I stamped the pattern and coloured it directly on the stamped. The darkest Essie ended up on the little ends, darker blue is Cliché Azul Russo and a light blue Cliché Seychells. Then just apply it on the nails and add a top coat.
I will say very immodestly that I darn love it :)




Wzorek pochodzi z płytki BP-L003.
The image comes from BP-L003 stamping plate.



Płytkę możecie kupić TU
You can purchase the plate HERE.


***

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

33 komentarze:

  1. świetnie wyglądają ;) jak takie niebieskie płomyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw - przepiękny :) kompozycja na pazurkach - doskonała :) świetnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. coś pięknego :) kolorowanie naprawdę bardzo wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! wzorek świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ślicznie :) muszę sobie sprawić jakieś płytki bo dają mega efekty

    OdpowiedzUsuń
  6. No i idealnie postawiłaś! Niebieski pasuje tutaj genialnie, mega mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękny ten wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło, kojajrzy mi się teraz trochę z pawimi piórami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobienie ;-) Kolory, wzór - wszystko pięknie ze sobą wspólgra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie wyglądają! Muszę w końcu też wziąć sie za kolorowanie stempelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyszło! Kolorki ekstra dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  12. bosz, jak nie przepadam za niebieskościami tak tym zdobieniem mnie kupiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie bomba - mega oryginalnie i elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowałam ten wzorek na folii w 3 różnych opcjach kolorystycznych, długo nie mogłam zdecydować którą wybrać. Idealny do kolorowania :) Super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę przepięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie, bardzo lubię kolorowe stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Mani naprawdę robi wrażenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie pokolorowane <3 świetne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowity! ;) piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne ;)
    I płytka ciekawa ;)

    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. love your design! I got the same stamping plate just because of this peacock pattern you used here:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń