Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.02.2015

Cliché - Colinho

Wolałabym aby to był mocniej kryjący lakier. Dopiero podczas malowania okazało się że, to będzie on idealny do Frencha, którego to ja nie noszę. Trudno - kolor i tak jest śliczny.

I'd rather have this polish more opaque. Only while I started to paint my nails I noticed it is a perfect French lacquer, that I do not wear. Tough - the colour is gorgeous anyway.




Bardzo lekki, jasny róż z miliardem maleńkiego shimmeru. I ten to shimmer mnie zauroczył i lakier kupić musiałam. Po jednej warstwie mamy na paznokciu bardzo mocno połyskującą, leciutko różową mgiełkę. Dodajemy białe końcówki i mamy french idealny. Mnie naszła jednak ochota na różowe paznokcie, więc dołożyłam jeszcze dwie warstwy. Końcówki nadal są trochę widoczne, ale mi to nie przeszkadza. Lakier wygląda lekko i bardzo świeżo.
Konsystencja przyjemna, wysycha szybko, nawet przy tych 3 warstwach.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Grownth plus)





Very light, pink with a billion of tiny shimmer. And this shimmer caught my eye and  just had to buy it. after one coat we have a very shiny, slightly pink layer. we can add white tips and a perfect french is ready. But I wanted to have fully pink nails so I applied two more coats. The tips are still a bit visible, but that doesn't bother me. The polish looks very fresh.
Consistency good, drying time even with those 3 coats is pretty fast.
On photos: 3 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)



Przypomniało mi się, że mam coś podobnego... to Essie We're in it together. Kolor identyczny, shimmer właściwie też. Essie ma te drobinki w innym kolorze. W Cliché są one srebrno-różowe. Essie ma dużo ciemnejszego różu i błękitu. Na zdjęciu jest to niestety słabo widoczne. Na paznokciach wyglądają praktycznie tak samo.



I remembered that I have something very similar... It's Essie We're in it together. The colour is the same, shimmer basically too. But Essie has it in different colour. In Cliché they are light pink and silver. Essie has them in darker pink and blue. Its hard to see on the photos and on the nails they look nearly identical.



A jeszcze na koniec, zobaczcie nową kolekcję... co Wam przypomina?
U mnie w sklepie jeszcze jej nie ma. Jak tylko się pojawi to ten ciemny szary będzie mój.


źródło/source

And last but not least, have a look at the newest collection... reminds You something?
I didn't see it yet in a store near me. But as soon as It will show up that dark grey will be mine.

21 komentarzy:

  1. <3 bardzo ładny ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tych lakierach, ale efekt bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten kolorek, taki delikatny ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądają! Niestety u mnie shimmer na pastelach słabo się sprawdza, jakoś nie pasuje do mojej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frencha nie znoszę tak jak Ty :) Jednak kolor podoba mi się :)
    Fajne te 'kliczaki' ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie delikatny kolorek, aż zapragnęłam frencha, chociaż też go raczej nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Kliczi' maą kolekcje jak Opi z 50 twarzami Greya :D piękny róż ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Niemal identyczne te kolory :p

      Usuń
  9. cudowny kolor!..ja rowniez przypomnialam sobie ze chyba cos podobnego mam z rimmela''new romantic'' :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorystyka jak w przypadku OPI tej nowej kolekcji ;-D

    śliczny różyk <3

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam essie i był fantastyczny! uwielbiam takie róże :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolorek, szkoda, że nigdzie u mnie nie ma tych lakierków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię różowych odcieni, ale pozostałe wydają się świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek , lubię takie delikatne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 50 Grayów od "Kliszki"? :)
    Nie jestem fanem różu, ale ten mi się podoba, od czasu do czasu nosiłabym.

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi sie podoba ten kolor taki idealny na codzien :)

    OdpowiedzUsuń