Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.02.2015

Avon - Nutri-Advance lekki krem odżywczy. Light nourishment cream.

Tak długo zabierałam się za recenzje tego kremu, że zdążył mi się skończyć :p Jak dzisiaj jej nie opublikuje, to już pewnie nie przeczytacie jej wcale. Krem zasługuje wg mnie na osobny post. Kupiłam go razem z jego bratem jak tylko pojawili się w katalogu. Brata oddalam mamie, bo jednak dla mnie był za ciężki a ten słoiczek zostawiłam sobie i z wielka przyjemnością używałam całą zimę. 

I was planning to write this review for so long that I managed to finish the cream :p If I don't publish it today, You probably wont read it at all. And the cream deserves a separate post. I bout it together with it's brother when they showed up in the catalog. The other one was too heavy for me so I gave it to my mum, but this one here I kept and was using with pleasure during the whole winter.


Avon Anew Nutri-Advance lekki krem odżywczy do twarzy.

"Lekki krem z kwasami omega odżywia i nawilża skórę normalną, przywracając jej komfort. Zapewnia natychmiastowy wzrost poziomu nawilżenia o 60%*. 98%** kobiet potwierdza, że uczucie odżywienia skóry utrzymuje się przez cały dzień. 
• głęboko odżywia i nawilża skórę 
• wzmacnia barierę ochronną skóry przed wiatrem i niską temperaturą 
• przywraca komfort, redukując uczucie ściągniętej i szorstkiej skóry 
Jak działa: Kompleks Nutri-3X-Omega z dobroczynnymi olejkami, bogatym źródłem cennych kwasów Omega 3, 6 oraz 9, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Wzmacniają barierę naskórka, chroniąc skórę przed nadmierną utratą wody. Zwiększają elastyczność skóry i utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia. Odpowieni dla skóry wrażliwej. Testowany dermatologicznie. Jak stosować: Krem przeznaczony do stosowania zarówno na dzień, jak i na noc. Stosuj 1-2 razy dziennie. Nałóż na twarz i szyję. 
* na podstawie 8-godzinnego badania konsumenckiego nr S13-67A z udziałem 25 osób. 
** w oparciu o 1-tygodniowe badanie konsumenckie nr 13-122 z udziałem 100 osób."

Opakowanie: solidny, ciężki, szklany słoiczek. Dodatkowo krem jest zapakowany w kartonik i zafoliowany. Pojemność 50 ml.
Konsystencja treściwa, gęsta, przypomina masła do ciała. Nie wiem dlaczego krem nazywa się "lekki", bo wg mnie wcale lekki nie jest. Owszem, dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, ani uczucia ciężkości na twarzy, ale mimo to jest to krem zdecydowanie na zimę. 
Zapach bardzo delikatny, pudrowy, przyjemny.
Działanie: mam skore mieszana, lubiącą się świecić, ale zima potrzebuje mocnego nawilżenia, bo policzki potrafią się mocno wysuszyć. Ten krem genialnie sobie ze wszystkim poradził. Używałam go tylko na noc od końca listopada aż do wczoraj. Po wchłonięciu pozostawia skórę niezwykle gładką i miękką. Nadal wyczuwalna jest delikatna ochronna warstwa na twarzy, ale mi to bardzo odpowiada o tej porze roku. Próbowałam go kilka razy na dzień i również dobrze się sprawdził. Bez problemu można na niego nałożyć makijaż, jednak znacznie bardziej odpowiada mi na noc. 
Nie uczulił mnie, nie zapchał, rano skóra nie świeci się. Jest nadal bardzo gładka i mega nawilżona. 
Kupię ponownie.



Avon Anew Nutri-Advance light nurishment face cream.

The packaging: solid, heavy, glass jar. It is also packed in a foiled box. Capacity of 50 ml.
Consistency is very rich, thick reminds me body butters. I dunno why it is called a "light" cream. I don't think it's light at all. It does absorbs nicely, doesn't leave any greasy or heavy film on the skin, but I still think it's a definitely a winter cream.
Fragrance: very delicate, powdery, pleasant.
Result: I have a combined skin type that likes to shine, but in winter it needs a good moisturizer, because my cheeks may dry out. This cream worked for everything. I was using it only for the night from the end of November until yesterday. After it absorbs the skin is incredibly smooth, soft. I can still feel a delicate protective film, but at this time of the year I really like it. I tried to use it as a day cream as well and it worked just fine. You can apply makeup on top of it. But I still preferred to use it before sleep.
It didn't irritate, cause breakout, my skin wasn't shiny in the morning. It was still very soft and super moisturized
I will buy it again.



Skład/Ingredients:


13 komentarzy:

  1. anew jest naprawde fajna serią

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam i też kupię ponownie, jestem w połowie słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny, prawda? :)

      Usuń
    2. Z przyjemnością z niego korzystam, odpowiada mi zapach i formuła. Mimo, że gęsta śmiga po twarzy i nie zostawia tłustego filmu. Krem pozytywnie mnie zaskoczył :)

      Usuń
  3. Fajnie,że krem się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wersję bogatą i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama tez go lubi. Dla mnie był już trochę za ciężki.

      Usuń
  5. tak dobrze nawilza mowisz? to musze sprawdzic czy jest w ang avonie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony krem! Wspaniale nawilża, ale nie jest zbyt ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo zainteresowałaś mnie. Lata nie miałam żadnego kremu Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy kremu z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go na swojej zakupowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tego nie znam, ale mam ten drugi odzywczy i kocham go miłością bezwarunkową, dla mojej suchej skóry nie ma lepszego kremu.Skuszę się chyba latem na ten lżejszy :-)

    OdpowiedzUsuń