Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.02.2015

Avon - India Intensity body scrub.

Nie tak dawno temu pokazywałam Wam cukrowy peeling z Planet Spa [klik], który bardzo polubiłam. Dzisiaj natomiast mam produkt niby podobny, bo również z linii Spa Avonu, ale niestety już nie tak dobry.

Not so long ago I was showing You sugar scrub from Planet Spa line [click], that I like a lot. And today I have a kinda similar product. Kinda, because it's also from avon Spa line, but unfortunaltey it's not that good.


Avon Planet Spa peeling do ciała Tajemnice Indii

"Peeling do ciała z olejkami z czarnego sezamu i drzewa sandałowego, o
zmysłowym zapachu. 
• wygładza skórę, usuwając martwe komórki naskórka, 
• odświeża skórę i dodaje jej energii, 
• delikatnie oczyszcza. 
Jak działa: Olejek z drzewa sandałowego, który jest znanym afrodyzjakiem, idealnie pielęgnuje skórę suchą, nawilżając i kojąc, a olejek sezamowy skutecznie oczyszcza z substancji toksycznych. 
Jak stosować: Używaj codziennie podczas kąpieli, aby delikatnie złuszczać martwy naskórek; wmasuj w skórę całego ciała i spłucz."

Opakowanie: Duża, miękka tuba z nieprześwitującego plastiku. Pojemność 200 ml.
Konsystencja: Żelowa, średnio gęsta. Nie spływa z dłoni, ale też dobrze się wciska. Drobinek peelingujących nie jest za dużo. Produkt nakładany bezpośrednio na skórę nie pieni się. Jeśli użyjemy go z gąbką otrzymamy delikatna pianę. Dobrze się spłukuje, nie pozastawia tłustej warstwy.
Zapach orientalny, nie zbyt intensywny. Taki sam jak w przypadku innych produktów z tej serii.
Działanie: Skora po jego użyciu produktu jest gładka, czysta, miękka. Ale porządnego peelingu nim nie zrobimy. Drobinek jest za mało, a żelowa konsystencja też tu nie pomaga. Jest zbyt lekka. Lepiej sprawdza się użyty na gąbkę, lub myjkę. Jego wydajność wtedy wzrasta. Tylko, ze wówczas jest to już żel do mycia, a nie scrub. Oczyszcza, nie wysusza... przynajmniej tyle...
Nie kupię ponownie. Jako peeling się nie sprawdził, a jako żel wychodzi za drogo.



Avon Planet Spa India Intnsity body scub.

The packaging: Large, soft tube with 200 ml capacity.
Consistency like a gel, medium thick. Doesnt drip from hands, but there is no problem squeezing it out. There is not too many of those scrubing bits. Applied directly on the wet skin doesnt foam. If we use a sponge it's a little foamy. Rinses well, doesnt leave any greasy film.
Fragrance: oriental, not very intensive. The same as in other products from this line.
Result: It leaves the skin smooth, clean and soft. But dont count for any peeling here. There is simply not enough grid and thee gel consistency dosnt help either. Its too light. It works much better with a sponge. It's efficiency is much better then. But that way we have a shower gell, not a scrub. It cleanses, doesnt dry... at least that.
I will not buy it again. It doesnt work as a scrub and it's too pricey for a shower gel.


Z tej Indyjskiej serii polecam jedynie masło do ciała [klik]. Niestety reszta produktów mnie nie zachwyciła. TU możecie poczytać też o maseczce.

From the indian line I reccomend only body butter [click]. The other products are simply not the best for me. HERE You can read about face mask.


***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.


10 komentarzy:

  1. Ładny ma kolorek, jednak odpuszczę go sobie ;) Kusi mnie za to masło z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę lepsze zdzieraki, niż takie delikatne myziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love oriental perfumes and smells, so this would be definitely for me!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam tego peelingu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię siwy peeling z planet spa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdził. Mam go i właśnie czeka w kolejce do zużycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze jak jest dobra promocja to można sobie pozwolić. Ja teraz poszalalam i kupilam peelingu i masło o zapachu trufli czekoladowej. Mam nadzieje ze się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich "peelingów". Dobrze, ze nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń