Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.02.2015

Avon - Cherry Dazzler

To już przedostatni piasek Avonu jaki mam Wam do pokazania. Kolor, którego miałam nie kupować ;) A teraz na paznokciach pierońsko mi się podoba.

This is the one before last sand polish from Avon I have to show You. The colour I wasn't going to buy ;) And now on my nails I freekin' love it.



Soczysta czerwień z różowymi tonami i połyskującymi drobinkami brokatu. Aplikacja zupełnie bezproblemowa. Jeśli lubicie delikatny piaskowy efekt i nieco bardziej różowy kolor, to wystarczy jedna średnia warstwa. Lakier nie smuży, równomiernie się nakłada. U mnie widzicie dwie warstwy. Zależało mi na dużej ilości piachu i intensywniejszym kolorze. Wysycha dosyć szybko, przepięknie połyskuje w słońcu (którego u mnie dzisiaj nie ma, wiec tego efektu Wam nie pokażę). Pędzelek płaski, nie za duży, równo ścięty. Dobrze się nim maluje i nabiera odpowiednia ilość lakieru. 
Czego tu nie kochać?
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



Juicy red with some pink tones and tiny sparkly glitter. Aplication went very smoothly and if You like more pink effect and delicate sand effect one medium coat will do. The polish desnt smudge and applies very evenly. On photos You can see tow coats. I wanted to have lots of sand and more intensive colour. 
Drying time is very good and it shines so lovely in the sun (unfortunately there is no sun here today so I cannot show You this effect). The brush is flat, not too big, cut evenly. It holds good amount of polish and is easy to work with. 
What not to love here?
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 


15 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda na paznokciach :)
    Mam taki sam lakier piaskowy tylko, że z Golden Rose i bardzo ciężko się go zmywa z paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go ale na Twoich pazurkach wygląda lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie też nie byłam zachwycona tym odcieniem, bo brakuje mi w nim tych drobinek świecących, ale może skoro na pazurkach wygląda lepiej niż się zapowiadał to spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda pokusiłaś mnie, ale nie widzę ich już w katalogach....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :) szkoda, że go nie zamówiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze niesamowicie na Twoich paznokciach :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga

    OdpowiedzUsuń