Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.02.2015

Avon - Gel Finish Candy Apple.

Za tydzień Walentynki. A jaki lakier najbardziej pasuje do tego dnia? Czerwony :)
Mam zatem dla Was super błyszcząca czerwień od Avonu.

Next week is Valentines day. And what nail polish fit better than red? I have a super shiny, red from Avon to show today :)




Candy Apple to soczysta, klasyczna czerwień. Konsystencja przyjemna, nie za gęsta, żelowa. Lakier jest mocno napigmentowany i przy krótszych paznokciach wystarczy jedna warstwa. Nie smuży, równomiernie kryje i daje nico żelkowe wykończenie. Warto dodać druga warstwę aby kolor był bardziej intensywny. Wysycha szybko. Nie mam się czego przyczepić :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)





Candy Apple is a juicy, classic red. The consistency is very nice, not too thick, jelly. The polish is very well pigmented and with short nails one coat will give nice result. It doesn't smudge, applies evenly and gives a slight jelly finish. I suggest to apply second coat to intensify the colour. Dries fast. 
Didn't find anything to pick on :)
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)




***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

20 komentarzy:

  1. Te lakiery są genialne ;) Ja nawet nie spodziewałam się takiej jakości od Avonu ;) Biały tez genialnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są świetne. Mnie z tych nowych kusi granat.

      Usuń
  2. łał mega błyszczący :) idealna czerwień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One wszystkie tak niesamowicie błyszczą :)

      Usuń
  3. bardzo kobiecy, czerwień idealna, można w niej podbijać świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O,czyli to też klasyczna czerwień...bo miałam zamówić Roses are Red i teraz nie wiem który brać :D możesz porównać jaka jest między nimi różnica? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rożnica miedzy nimi jest bardzo niewielka. Roses Are Red jest minimalnie ciemniejszy. A jak stoją obok siebie, to wydaje mi się, ze Candy Apple ma jakieś delikatnie różowe tony, no i jest nieco jaśniejszy, żywszy. Jakbym miała wybrać jeden, to wzięłabym Roses Are Red.

      Usuń
    2. dzięki,wezmę więc Roses are Red :)

      Usuń
    3. Bardzo dobre pytanie zadałaś bo właśnie teraz porównywałam ich zdjęcia i chciałam klasyczną czerwień :)
      Też wezmę Roses are Red w takim razie :)

      Ps.Ślicznie malujesz paznokcie tak starannie :)
      Masz może kolor ten nowy Snow Star?

      Usuń
    4. Dziękuję :)
      Nie, nie mam i raczej nie będę zamawiać. Korci mnie jedynie ten nowy granat.

      Usuń
  5. chcę *.* boska, idealna na Walentynki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. strażacki - mega intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strażacki to dopiero jest Fire Cracker :)

      Usuń
    2. Oj tak... ten Fire Cracker jest ostry :p.
      Mam nadzieje, ze niedługo go tez pokażę.

      Usuń
  7. Uwielbiam takie odcienie czerwieni.

    OdpowiedzUsuń