Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.02.2015

Avon - Black Sequins

Dziwna sprawa z tymi lakierami. Pojawiły się na jakieś 3 katalogi i zniknęły. Czyżby to była jakaś limitka? Lakiery oczywiście można nadal kupić w cenie regularnej... ale dlaczego nie ma ich w katalogu? 

Weird thing with those polishes. They were available in maybe 3 catalogs (in Poland) and then they disappeared. Was it some limited edition? Of course You can still order them in regular price... but why they are not in catalogs anymore?



Black Sequins mogłyście już oglądać wczoraj w kocim zdobieniu. Jednak chciałam Wam pokazać sam lakier i dokładniej o nim opowiedzieć.
Przyznam, że spodziewałam się pięknej czerni, a mamy tu taką wyblakłą czerń. Pewnie to też dlatego, że lakier wysycha do matu. Gdy jet mokry jest ciemniejszy, dlatego można pokusić się i pokrycie go top coatem. Może też ładnie wyglądać nałożony na czarną bazę. Niemniej jednak lakier jest świetny. Pierwsza warstwa nakłada się bardzo cienko i wygląda jak szary lakier. Ale za to bardzo zwiększa przyczepność drugiej warstwy, która to daje jucz pełne krycie.
Lakier napakowany jest maleńkimi piaskowymi drobinkami i srebrnym brokatem. Faktura piaskowa jest bardzo delikatna, nie drapie. Wysycha w bardzo dobrym tempie, końcówki ścierają się dosyć szybko, ale to norma przy piaskach. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



You could already see this polish yesterday on my kitty nail art. But I wanted to show it to You on its own and tell You about it a bit.
I was expecting a nice black sand, but here the black looks faded. Maybe its also because it dries to matte finish. When its still wet it's much darker, so if You want You can apply some top coat. It might also look nice on a black base. Nevertheless the polish i great. The first coat applies very thin and looks like pale grey, but it makes the second coat stick very well and that gives full coverage.
The polish is packed with sandy grid and silver glitter. The sand finish is not very rough and doesn't scratch. It dries in a good time, the tip wear shows pretty fast but that's kinda normal with sand polishes.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :) Mam podobny piasek z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest! Wrócą! Tak samo było z żelowymi, zniknęły na 2-3 katalogi i są ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka nadzieje :) Ja tam mam je wszystkie, ale wiele osób ma na nie ochotę, a są nie do dostania.

      Usuń
  3. dziwne, że nie ma ich w katalogu... fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt piękny. nie wiem czemu ale nigdy nie widziałam tego lakieru w katalogu a regularnie je przeglądm

    miscellaneous-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajniutki :P ja mam coś podobnego ale z miss sporty :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się podoba! szkoda, ze właśnie nie ma ich w katalogu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny ten efekt.. ja mam podobny lakier Sally hansen.

    OdpowiedzUsuń