Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.01.2015

Zimowy konkurs z BM - WYNIKI :)

(sorry, polish only)

Pora ogłosić zwyciężczynię konkursu zimowego. Bardzo dziękuję wszystkim za udział. Otrzymałam aż 27 zgłoszeń :) Tematyka była bardzo lekka (tak mi się wydaje), technika dowolna i powiem Wam, że tą różnorodność widać na zdjęciach. Pojawiło się chyba wszystko, z czego bardzo się cieszę

Niestety nagrodę mam tylko jedną. Decyzja była trudna i ponad godzinę dyskutowaliśmy z B. która praca powinna wygrać. Zdecydowały najmniejsze detale.

Zestaw płytek Bundle Monster CYO2014 leci do Tamit24 :)
Serdecznie Ci gratuluje! 



Ta sikorka skradła moje serducho i bardzo pomogła w decyzji ;)
Bardzo żałuję, że nie miałam dwóch zestawów do oddania, bo praca Justine była równie wspaniała (i bardzo podobna).

Justine

A teraz zobaczcie paznokcie pozostałych uczestniczek w kolejności alfabetycznej. Świetna robota dziewczyny! Włożyłyście ogrom pracy w zdobienia. Pomysłowości też Wam nie zabrakło. 

74ines

Adrianna Karpowicz

alizall z.

CHILLI

ekstrawagancja ekstrawaganckiej

Gosia Ciebiera-Mazurczak

Inanna

JoanneD

Justine145

KariKiri0201

KasiaPL

Lakierowniczka

Magda

Margaret Nail Art

MMMaloka

modnaania

Monik

My roses nails

nailmouflage

Paula

Paulina Sadkowska

Pulinka

Saaruus1

Sabi-nails

Zakręcona Dominika

Mam nadziejęże nikogo nie pominęłam.

***

Na koniec ciekawostka. Jak wiecie ten zestaw płytek zawiera dwa moje wzory. Na konkurs wysłałam więcej propozycji, miedzy innymi własnie sikorki. Szkoda, że one nie pojawiły się na płytkach, bo mi osobiście bardziej się podobały. Może jeszcze biedą miały szanse trafić na blaszki.... zobaczymy :)

45 komentarzy:

  1. Gratuluję! Zwycięska praca jest obłędna <3
    Reszta dziewczyn też się popisała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki :o) Sikorka cudowna :o)
    Gratulacje dla dziewczyn :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję!!! jest mi niesamowicie miło, konkurencja była ogromna! :)
    gratuluję Dziewczynom pięknych prac <3

    Ewlyn, dziękuję za konkurs, dawno żaden mi się tak nie spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej :-) nagroda w pełni zasłużona :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś pięknego - praca wygranej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prace :D
    gratuluję Tamit - uroczo wyszły Ci te sikorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :) czekam na kolejne konkursy, może w innych się poszczesci :)
    Dziewczyny, świetne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, zwłaszcza te ptaśki od Tamit są niesamowite :) z założenia nie wzięłam udziału w zabawie, bo zestawik BM już mam... Zwyciężczyni na pewno będzie z niego zadowolona, bo jest w nim kilka fajnych wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni, moje pazurki prezentują się dość skromnie, wręcz ubogo

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwycięstwo w pełni zasłużone :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Tamit! Piękna praca :) W mój gust idealnie wpisują się słodkie pingwiny My roses nails i Pauliny Sadkowskiej :) Sama słodycz :) Wszystkim dziewczynom biję brawo za talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się, że Tamit wygrała - te sikorki są przecudne! Sikorka Justine też piękna :) a poza tym jeszcze mi się podobają pingwinki My Roses Nails :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybór był, że tak powiem oczywisty :-P Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo prac mi się podoba :)
    Wybrana praca musiała wymagać sporo czasuuuu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękne prace!!! :)
    a te pingwinki z serduszkami jakie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow co jedna to piękniejsza praca ! :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  18. bałwanki i pingwinki bardzo mi się podobają, zresztą wszystkie zdobienia są piękne, ja sama nic nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie prace genialne! Bardzo mi się podobają.
    Gratuluję zwyciężczyni :*

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne paznokcie, gratuluję zwyciężczyni - genialne sikorki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny konkurs i cieszę się, że wzięłam udział ;) Gratulacje dla Tamit!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ile pięknych prac, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wystarczy spojrzeć na zwycięską pracę by mieć dowód, że piękne rzeczy nie trzeba malować tylko na płótnie :) Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dziwię się, ze wybór był trudny :0 piekne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratki :) maiłaś ciężki orzech do zgryzienia wybierając tylko jedną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje zwyciezczyni i musze przyznac ze wszystkie dziewczyny odwalily bardzo dobre mani mi az dech zaparlo jak ogladalam zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję, wygrana w pełni zasłużona ;) Kurczę, nie wyobrażam sobie z tych cudownych prac wybrać tylko jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudowne prace.. na pewno wybór był trudny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje:)
    Ja bym wybierała między sikorkami Tamit, a pingwinkami My roses nails....a cała reszta też bardzo fajna i ogólnie to chyba wstydu nie było :) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje zwyciężczyni :)
    Ewlyn na pewno miałaś ciężki wybór, bo wszystkie prace są ŚWIETNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, znakomite są te prace ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zwycięskie sikorki są niesamowicie urocze. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdobienia, gratulacje dla Tamit, ale pozostałe prace też świetne. Pingwiny My Roses Nails i Pauliny Sadkowskiej wywołały u mnie na buzi szeroki uśmiech.
    Uwielbiam oglądać podsumowania konkursowe, prace są niezwykle inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  34. W pełni zasłużone I pierwsze miejsce, chociaż widzę wiele innych pięknych prac. Zakochane pingwinki <3

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne prace :) sikorki Tamit są przecudne - gratulacje!
    i pingwiny My Roses Nails <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  36. O kurczę, te sikorki od Tamit są naprawdę przepiękne! Ma dziewczyna talent! I zasłużyła na nagrodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie prace są świetne :)
    Gratulacje dla Tamit24 wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj ja bym miała niesamowity problem z wyborem ^_^ Mnie zachwyciły prace My roses nails, Sabi-nails i Inanny - cudowne ♥ Gratuluję Tamit wygranej- sikorki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne prace, każda ma coś w sobie cudownego :-))

    OdpowiedzUsuń