Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.01.2015

Tak słodko dawno nie było. It wasn't so sweet in a while.

Obiecałam Wam wczoraj pokazać nowe płytki Born Pretty w akcji. Przed Wami mega słodkie paznokcie :) Jest różowo, są kokardki i mieniące drobinki. Kogo zabolały zęby? :p

I promised You yesterday to show new Born Pretty plates in action. Here You have super sweet nails :) It's pink, sparkly and with ribbons. How got sick? :p



Bazą jest różowy lakier Hean Sugar Pink. Paski i kokarda pochodzą z płytki BP-L006, o której poczytacie we  wczorajszym poście, o TU.
Razem z płytkami otrzymałam do testów nowe lakiery do stempli, miedzy innymi tą oto czerń. Jak widzicie czerń jest bardzo mocna, dobrze odbija. Konsystencja bardzo gęsta i mocno napigmentowana. Buteleczka malutka, bo ma tylko 6 ml, ale do stempli powinno starczyć na jakiś czas.
Do kokardki dokleiłam różowego ćwieka, a na koniec wszystkie paznokcie pokryłam top coatem Golden Rose Gel Look. Teraz lepiej widać te cudne drobinki w lakierze Hean.




The base is pink polish Hean Sugar Pink. Stripes and a ribbon i took from BP-L006 stamping plate. You can read about the plate HERE.
All together with the plates I received new stamping polishes, so I used the black one fir this manicure. As You can see it is a nice, intensive black that stamps really well. The consistency is very thick and very well pigmented. The bottle is tiny with only 6 ml capacity, but just for stamping it should last  bit.
For the ribbons I added a little pink stud and in the end I applied Golden Rose Gel Look top coat. Now You can see much better all the little particles in the pink polish.



Płytkę kupicie TU, czarny lakier do stempli TU, a ćwieki TU
Kod BAVQ10 da was 10% zniżki na ceny regularne.

You can purchase the plate HERE, the black stamping polish HERE and the studs HERE.
Use BAVQ10 code to get 10% off on regular prices.

***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


19 komentarzy:

  1. mnie się taka słodkość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeurocze, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko i uroczo :) jak dla mnie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. czarny trochę neutralizuje słodkość :D całość sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweet :)) super mani takie pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z moimi zębami gorzej już być nie może, więc z przyjemnością przyznaję, że śliczne słodziaki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkie, ale nie za słodkie ;D bardzo fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki czerni zęby nie bolą :) Fajnie połączyłaś kokardkę z paskami.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mnie zasłodziłaś!
    ta kokardka bardzo tutaj pasuje i stanowi wisienkę na różowym torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Słodko, ale bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. czerń przełamuje słodycz, wygląda to ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń