Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.01.2015

Syrenki. Mermaids.

Myślałam, zmieniałam koncepcje kilka razy, aż w końcu wymyśliłam. Taki lakier potrzebuje szczególnej oprawy. Syrenkowej :)

I was thinking, changing ideas a few times and finally I got it right. This kind of polish needs a special extras. Mermaids :)




Głównym bohaterem jest oczywiście lakier Avon Teal Glitter. Na czterech paznokciach wykonałam bardzo leciutki gradient białym piaskiem Ados Texture Effect 01. Chciałam tylko delikatnie rozjaśnić końcówki i zachować piaskową fakturę. Na palcu serdecznym wykonałam gradient odwrotnie. Najpierw biały Ados a następnie gąbeczką naniosłam lakier Avonu



Avon Teal Glitter is the mail character here. On four nails I did a very delicate gradient using white sand polish Ados Texture Effect 01. I just wanted to lighten up the tips a bit but keep the sandy texture. On the ring finger I did it the opposite way. First I applied the white Ados polish and then using makeup sponge I added some Teal Glitter.




Przejdźmy do stempli, bo też są zachwycające. W sumie użyłam trzech wzorów z dwóch płytek, które nie tak dawno temu pojawiły się w ofercie Born Pretty Store (i oczywiście musiałam zamówić je wszystkie KLIK)). Syrenka i fale z kciuka są na płytce BP-23. Natomiast coś co przypomina mi syrenkowe ogony na płytce BP-18. Wszystko odbiło się genialnie, nawet delikatne łuski na syrenim ogonie. Do stempli użyłam czerni Easy Paris 01.
A na koniec dodałam top coat (i na co był mi ten biały piasek...).

Time for the stunning stamps. I used in total three patterns from 2 plates that were launched in Born Pretty Store not so long ago (and I had to buy them all CLICK). The mermaids and waves from my thumb are on BP-23 and the images that remind me mermaids tails on BP-18. Everything stamped perfectly, even the very delicate mermaids tail. I used my fav black polish Easy Paris 01.
And in the end I added some top coat (I didn't need the white sand after all...)




Pytki możecie nabyć TU, a aby otrzymać 10% zniżki na ceny regularne wystarczy użyć kodu BAVQ10.

You can buy those plate HERE and to get 10% off on regular prices use BAVQ10 discount code.




36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Thank You! I am very proud of those myself :p

      Usuń
  2. Jakie piękne i delikatne! Super pomysł, idealne (jak zwykle) wykonanie. Zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne! Bardzo mi się podoba. Świetnie wyszło Kochana. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, a syrenka jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne :D Świetne połączenie, że na pozostałych pazurkach są muszelki, a tutaj taka dominacja syrenki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha... to chyba rzeczywiście muszelki :p Ja jakaś ślepa jestem. Tak czy inaczej pasuje :D

      Usuń
  6. piękne zdobienie :) wszystko mi się podoba w Twoim mani :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie! Bardzo przemyślane zdobienie. A piasek przynajmniej na zdjęciach jest widoczny, więc Twój trud nie poszedł na marne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające!!!! Jak Ty to robisz ze zawsze jest tak idealnie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja Wam tych nieudanych po prostu nie pokazuje ;)

      Usuń
  9. Pięknie prezentują się te pazurki, ale Ty masz świetne pomysły na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo. gradient :D Coś, co ostatnio często gości na moich pazurkach :) No ale oczywiście bez tak cudownych zdobień. Masz wspaniałą fantazję co do malowania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zdobienie! Idealne wykorzystałaś potencjał Teal Glitter :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcja w każdym calu !!! uwielbiam takie pomysły na pazurki opowiadające jakąś historię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny "klimat" ma ten mani :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich umiejętności. Pięknie malujesz i zdobisz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie wyszedł ten paznokieć z syrenką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudnie, świetnie koncepcjujesz :D
    całość idealnie ze sobą współgra
    matko, na każdym kroku stempelki! na każdym blogu stempelki! i wcale mi się nie przejadły! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Mi własnie tez nie :p I ciągle mi mało... już szykuje się do zamówienia kilku nowych z ebaya.

      Usuń
  17. Nie wpadłabym na piaskowe ombre! Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uch, jaki ładny serdeczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. syrenki świetnie pasują do tego lakieru ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne mani, a te płytki genialne po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zachwycające, koniecznie muszę się zaopatrzyć w te płytki, są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładne! Świetnie zaplanowane i wykonane zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Szacuneczek...wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! To najlepsze co mogę napisać, idealne połączenie, nic bym tutaj nie zmieniła ;-) a ta seria z Avonu genialna jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny wzór syrenki i fajnie go umiejscowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny efekt uzyskałaś.. Gradient wyglada super w tym zdobieniu. Najbardziej jednak zaskoczył mnie ten lakier. Nie wiedziałam, że Avon takie cudeńka robi..

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo jakie to piękne! *.* Oczu nie można oderwać, ta syrenka genialnie pasuje do lakieru :D

    OdpowiedzUsuń