Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.01.2015

Odrobina prostoty. A touch of simplicity.

Kolejny wzorek z cudnej płytki BP-L006. Przyznam, że to chyba moja ulubiona z całej czwórki [klik]. Wzroki niby proste, ale takie ładne, że mam ochotę po kolei je wszystkie ponosić.

Another pattern from the lovely BP-L006 stamping plate. I think this is my favoutire one out the four I have [click]. The images seem to be simple, but so nice that I wanna wear the all one by one. 




Baza jest to jaśniutki lakier Cliché Espuma. Stempelki odbiłam czarnym lakierem do stempli Born Pretty Stamping Polish. Początkowo chciałam paski pokolorować, ale ostatecznie zostawiłam tak jak jest. W kolorowanki pobawię się przy innych wzorkach. 
Całość pokryłam top coatem Golden Rose Gel Look i tyle.




The base is a light Cliché Espuma. For stamps I used black polish Born Pretty Stamping Polish. At first I wanted to colour the stripes, but after all I left it just as it is. I will play with colour with other images.
Everything sealed with Golden Rose Gel Look top coat and its done.




Płytka do kupienia jest TU
Lakier do stempli TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na produkty w cenach regularnych.

You can buy the plate HERE.
and the nail polish HERE.
You can use BAVQ10 discount code to get 10% off on regular prices.




***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


37 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, faktycznie najfajniejszy z całej płytki ;) No i dobrze, kolorowanie tutaj nie jest niezbędne, bo całość bez tego wygląda genialnie ;) A jak Tobie się sprawuje ten top z GR?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo dobrze. To moja druga buteleczka już. Pod koniec mocno gęstnieje, ale to chyba z każdym tak jest. Używam go tylko do stempli, bo ich nie rozmazuje. Nie wiem czy to zasługa samego topu, czy tego miękkiego pędzelka.

      Usuń
  2. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji "Zimowy manicure" na zBLOGowanych. Zbieramy najciekawsze inspiracje na zimowe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda jak krata Burberry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się od razu z nią skojarzyło... dlatego chciałam podkolorować trochę :p

      Usuń
  4. genialne mani, przypomina mi kratę Burberry

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie rewelacja! Wygląda oblednie:-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kocyk, też sobie muszę coś ciepłego na paznokcie włożyć, uwielbiam takie wzory!
    Mój GR Gel Look po dwóch dniach tak jakby pęka, widać drobną pajęczynkę :( Używam tylko do stempli, kiedy wiem, że skomplikoowany wzór ukryje te pęknięcia, albo kiedy mani będę nosić dość krótko.
    Gdyby nie to - byłby super, bo schnie ładnie, stempli nie rozmazuje, nie śmierdzi przesadnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zauważyłam to ze może pękać. Ale w sumie widać to bardziej na ciemnych lakierach. Nie specjalnie mi to przeszkadza, bo trzeciego dnia i tak wszystko zmywam. Przez ten czas wygląda dobrze.

      Usuń
  7. Super! :) Ja stwierdzam, że przepadłam - kliknęło mi się ostatnio kilka płytek na BPR i Aliexpress :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ali jeszcze nie kupowałam. Ale za to na Ebayu lubię pobuszować ;)

      Usuń
  8. Ależ elegancki manicure :) Nie wiem czy przypadkiem nie zamówiłam sobie właśnie tą płytkę z bps, ale było to już kilka tygodni temu, więc nie pamiętam, a mam nadzieję, bo ta płyteczka przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę trzeba na nie poczekać, ale warto :) Będziesz zadowolona.

      Usuń
  9. na razie próbowałam tylko 2 wzorków z tej płytki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na te szewrony się czaje :) Nareszcie będę je miała równo zrobione.

      Usuń
  10. świetna kratka, muszę chyba kupić tą płytkę, bo większość wzorów z niej mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup kup. Jakość super, wzory duże i odbijają się świetnie :)

      Usuń
  11. A już miałam pytać, gdzie zdobienie na pianie? :)
    jest cudne, wzorek wyszedł fantastycznie i cieszę się, że go nie kolorowałaś - tak jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest :D
      W sumie tez się ciesze. W tej wersji wygląda super.

      Usuń
  12. genialny wzór, chętnie sama bym taki ponosiła ^.^
    i pewnie pasowałby rozmiarem do moich paznokci, skoro pasuje na Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na kciuka mi pasuje :D Takie wielkości to ja lubię.

      Usuń
  13. świetne płytki. btw, nie lubię tego topu z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta kratka :) Cudnie Ci to zdobienie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładniutkie. to miał być mój kolejny wzór do wypróbowania jak zmyję teraz pepitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyszło... tak "czysto". Podziwiam odbijanie, bo ja nigdy nie mogę prosto trafić z takimi wzorkami. Powiedz czy twój stempel to ten osławiony Kand? Taki miękki? Bo ja mam MoYou i Konad i może dlatego, że są twarde i muszę rolować wzorek z prawej do lewej strony paznokcia, nie mogę trafić w pion..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to taki duży, miękki stempel. Ale nie wiem czy to Kand, bo nie ma nim żadnej nazwy.
      A żeby trafić z pionem to je nakładam od nasady paznokci ku dołowi i potem trochę na boki roluje ;) Wtedy jest równo.

      Usuń
  17. cudnie to wygląda! lubię takie "materiałowe" pazurki

    OdpowiedzUsuń