Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.01.2015

Mroźne śnieżynki. Frosty snowflakes.

Dopóki zima trwa korzystam ze śnieżynkowych wzorów. Jakby nie było, to jedne z moich ulubionych :)
Dlatego jeszcze trochę Was nimi pomęczę. Dzisiaj coś na niebiesko.

While the winter is still on I am gonna use more of the snowflake patterns. That's one of my favourite :) So if You don't mind I will bother You with them a bit more. Today something blue.



Baza jest tu niebieski lakier Kiko Cornflower.Stempelki pochodzą z płytki Bundle Monster BM-323. Do wzorków użyłam srebrnego lakieru Avon Platinum Petal i tym samy zdobiłam lekki gradient na 2 paznokciach. Całość pokryłam matującym topem Colour Alike Matt Top Coat.
Tyle :)



The base is blue polish Kiko Cornflower. For stamping I used Bundle Monster plate BM-323 and silver polish Avon Platinum Petal. With the same polish I did a light gradient on two nails. In the end I applied some matte top coat Colour Alike Matt Top Coat.
Done :)



Na drugi dzień dodałam odrobinę bieli: kolejne śnieżynki z plytki BM-319.  Poprawiłam też gadient i dodałam błyszczący top coat. Gradient zdecydowanie bardziej podoba mi się biały. Ale śnieżynki wolę jednak tylko srebrne. 
Szkoda, że światło tego dnia nie chciało współgrać :/



On the second day I added some white accents: more snowflakes with BM-319 plate. I also fixed the gradient and added shiny top coat. I like the white gradient much more, but the snowflakes are better in just silver.
Pity the light that day didn't wanna cooperate :/



Która wersja bardziej Wam się podoba?
Which version do You like more?




19 komentarzy:

  1. Ja opinie mam bardzo podobna, Gradient lepiej jak jest bardziej zaznaczony a znów sniezynki wole delikatne ;-) ten kiko to idealna baza do tego zdobienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te mroźne śnieżynki są po prostu...cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się obie wersje, choć pierwsza bardziej, taka zimowa mroźna ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. obie ładne ale chyba jednak druga. Gradient wyszedł zacnie :)
    i bardzo lubię dwukolorowe stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentują. Ja dzisiaj próbowałam zrobić sobie śnieżynki stemplami, ale coś nie chce mi wyjść. Nie potrafię tego zrobić. Nie wiem ,czy to coś nie tak ze stemplami, czy źle się za to zabrałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz nieodpowiedni lakier..

      Usuń
  6. Mrrrroźnie :D Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie i schludnie wygląda ten efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ;) ten lakier to mi się bardzo podoba, ale już to wcześniej pisałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie druga :) Jest 'ekstrawagancka', taka jaką lubię najbardziej :D Ja uwielbiam śnieżynki w każdej postaci, co akurat nie trudno było zauważyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miks wersji byłby najlepszy, ten wyraźniejszy gradient i srebrne śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie wersje mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mani wygląda fenomenalnie, tak mroźnie :)

    OdpowiedzUsuń