Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.01.2015

Kto jeszcze się nie zgłosił do konkursu? + ważne info

Już tylko do północy przyjmuję Wasze zgłoszenia do konkursu. Zostały ostatnie godziny na wykonanie i wysłanie zimowych paznokci. 

Szczegóły konkursu TU.


Jeszcze ważna informacja. Jeśli wysłałaś mi swoje zdjęcia a nie otrzymałaś ode mnie potwierdzenia, to znaczy że mail do mnie nie dotarł. Na wszystkie maile wysyłałam informację zwrotną.
Wyślij mi swoją prace jeszcze raz, albo skontaktuj się ze mną poprzez komentarz lub na FB. Szkoda, żeby któraś praca mi umknęła.

13 komentarzy:

  1. Życzę wszystkim biorącym udział powodzenia! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorącym udział życzę powodzenia, niestety dzisiaj dopiero trafiłam na twojego bloga, gdyby nie to może sama bym się skusiła do wzięcia udziały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beda kolejne konkursy :) Nic straconego. Chociaż taka nagroda to szybko się nie pojawi ;)

      Usuń
  3. Obawiam się, że czasowo się nie wyrobię :(
    Super, że wszystkim tak fajnie przypominasz! Nie da się przejść obojętnie wobec takich przypominajek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baaaardzo dawno żaden konkurs tak mi się nie spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz wyczekuje wyników! fajnie to. wymyslilas, konkretny temat ale dający mnóstwo możliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie wysłałam swoją propozycję :-) mam nadzieję, że dotrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, posłałam wczoraj zgłoszenie na gmaila, ale nie dostałam żadnej odpowiedzi, więc napisałam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszenie właśnie poszło:) czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłałam maila ze zgłoszeniem 4 stycznia.. niestety nie dostałam żadnej wiadomości zwrotnej :( być może trafiła do spamu? Proszę o informację co i jak, a jeśli mojego maila nie ma to czy jest szansa żeby jeszcze podesłać.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam maila jeszcze raz, mam nadzieję,że dotarł :)

      Usuń
  10. Czekam na wyniki, żeby podziwiać prace :)

    OdpowiedzUsuń