Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.01.2015

Kiko - 701 Wood

Wood to lakier magnetyczny, do którego nie mam zamiaru używać magnesu. Po co go wiec kupiłam, zapytacie. A do stempli. Lakiery magnetyczne są zazwyczaj gęstsze od zwykłych (przynajmniej te co ja mam) i dosyć ładnie się odbijają. Ten też całkiem nieźle się w tej roli sprawdza, a brązowe lakiery do stempli to chyba rzadkość. 
A przy okazji bardzo mi się podoba jako samodzielny lakier. 

Wood is a magnetic polish that I am not gonna use with any magnet. Why did I buy it, You may wanna ask. Well.. for stamping. Magnetic polishes are usually thicker than normal ones (at least the ones I had a chance to try) and they stamp pretty nicely. This one is doing pretty good job here and lets face it that brown stamping polishes are not very common.
And I really like it on  my nails as a base polish too.


Najfajniejsze w tym lakierze (oprócz koloru) to pigmentacja i konsystencja. Wystarczy jedna warstwa, aby całkowicie pokryć paznokcie. Szybko wysycha, pięknie błyszczy, a te magnetyczne drobinki dodają mu uroku, chociaż mogą tworzyć smugi. Pędzelek typowy dla Kiko - płaski ale nie za duży, dobrze rozprowadza lakier. Wiem, że brązy nie wszystkim się podobają. Ja ten kolor bardzo lubię.
Na zdjęciach: 1 warstwa + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




The coolest thing about this polish (besides the colour) is the pigmentation and consistency. All You need is one coat to get full coverage. Dries fast and has a nice shine. The little magnetic dust loos so nice in it, but it can leave some smudges. The brush is typical for Kiko polishes - flat, not too big, applies polish nicely. I know that not all of You like brown polishes, but I really like this colour.
On photos: 1 coat + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




13 komentarzy:

  1. Świetny, niespotykany kolorek, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako samodzielny lakier podoba mi się średnio, ale faktycznie może dobrze się sprawdzać do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolor. taki gleboki, szkoda ze nie mam dostepu do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście drewniany! I super wygląda bo jednej warstwie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może być super do stempli!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby podoba mi się jednak do końca nie przemawia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem największą fanką brązu na pazurkach ale ten ma w sobie coś hipnotyzującego *_* jestem ciekawa jak spisze się przy stemplach - czekam niecierpliwie na posta :)

    OdpowiedzUsuń