Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.01.2015

Kiko - 339 Cornflower

Lakiery Kiko są już dostępne w Polsce :) W Warszawie został otwarty pierwszy sklep Kiko. Dziewczyny z okolic na pewno już tam zajrzały. 
Przed świętami wybrałam się do "mojego" sklepu bo Mikołaj stwierdził, ze sama dobrze wiem co chce (cwaniak) i co... wyszłam z pustymi rękami. Szok! :p

Kiko polishes are finally available in Poland :) The first Kiko shop has been opened in Warsaw. Local girls probably already saw it.
Right before Christmas I visited "my" Kiko shop since Santa told me I know better what I want and... I left empty handed. Shock! :p


Dlatego dzisiaj mam nieco starszy lakier, który czekał na swoja kolej. Odcień niebieski z lekko fioletowymi i szarymi tonami. Bardzo ładny i pasuje zarówno na zimę jak i na lato ;)
Konsystencja rzadsza, konieczne są 2 warstwy (lub 3 cienkie). Wysychanie raczej w normie. Pędzelek plaski, nie za duży. Ja tam bardzo lubię ich lakiery, chociaż różnią się miedzy sobą konsystencją i pigmentacją i w sumie nie wiadomo na co się trafi. Za to wybór kolorów maja przeogromny!
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




That's why today I have an older polish that was waiting for its turn. It is a nice shade of blue  with a bit of purple and grey tones. Really nice that will look good in winter and in summer :)
The consistency is rather runny and it needs 2 coats (or 3 thin ones). Drying time is ok. The brush is flat, but not too big. I like their polishes though they may differ in consistency, pigmentation and generally You dunno what to expect. But the choice of colours is amazing! 
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)


Booooo :p


25 komentarzy:

  1. prześliczny jest ten lakier :) ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łądny kolor :)
    A jaki kot śliczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier całkiem całkiem ale całą notkę robi Kicia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolor! fantastyzny, takiego jeszcze nie widzialm, a bardzo lubie blekity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest piękny! Zresztą tak samo jak kicia :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot skradł posta <3 ale kolor lakieru jest przecudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek i śliczny kociak ;) Mam nadzieję, że Kiko otworzą też w innych miastach, bo troszkę mi daleko do stolicy...

    OdpowiedzUsuń
  8. ilość Kiko w moich zbiorach = 0 :(

    OdpowiedzUsuń
  9. mam Kiko jeden numerek niżej od tego - baardzo podobny kolor, który jest moim ulubieńcem :) ten równie piękny.. takie odcienie to moi paznokciowi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam cos napisać o lakierze, ale zapomniałam co... te ooooczyskaaaa mnie rozproszyły ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. och te Kiko... szkoda (a może i dobrze) że mam tak daleko do Wa-wy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cudny niezapominajkowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny, nieoczywisty kolor! ja przy pierwszej wizycie wyszłam z 3 lakierami ;) a mam chęć na wiele innych :D

    OdpowiedzUsuń