Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.01.2015

Hean - 856 Sugar Pink

To już ostatni lakier jaki mam Wam do pokazania z serii Sugar Crystals. Kolekcja nie jest w pełni piaskowa jak na początku sądziłam. Jest kilka gładkich, półmatowych wyjątków. Taki jest i ten lakier.

This is the last polish I have to show You fomr the Sugar Crystals collection. The while like is not fully sandy as I though at the beginning. There is a few smooth, but half-matte polishes. Just as this one.




Bardzo lubię takie odcienie różu na paznokciach. Ale ten nie jest taki zwykły. Wysycha do półmatu i ma bardzo śliczne flejksy i maleńki shimmer. Bardzo urokliwy.
Konsystencja średnio-gęsta, dobrze się nakłada. Nie smuży, a do pełnego krycia potrzebuje 2 warstwy. Wysycha dobrze, drugiej warstwie trzeba dać odrobinę więcej czasu.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)





I really like those shades of pink on nails. But this one is a bit extra special. It dries to half-matte finish and is full of lovely flakes and tiny shimmer. Just adorable.
The consistency is medium thick, applies well. doesn't smudge and needs 2 coats for full opacity. dries good, the second coat needs a bit more time.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus) 




Na koniec pokażę Wam wszystkie lakiery z tej kolekcji.

And now all the polishes from this collection.


852 Sugar Gold









Ktory podoba Wam się najbardziej? Moimi faworytami sa Jeans, Red i dzisiejszy Pink.
Whch one Do You like the most? My favourite are Jeans, Red and today's Pink.


***

Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez HEAN.
This product was provided by HEAN for a review.

29 komentarzy:

  1. z tych wszystkich kolorków chyba różowy mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie najbardziej podoba się granat i złotko, ale ogólnie cała kolekcja ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fioletowy bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są ładne, ale mnie najbardziej uwiodło złoto i jeans ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. złoty i jeans, zdecydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Indygo, red i green sa zdecydowanie najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten róż i fiolet to moje typy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten różowy taki cukiereczek obtoczony cukrem :) a poza tym wszystkie śliczne są ciężko by się zdecydować na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow ten granat i zielen sa cudowne ! :) zreszta wsyztskie mi sie bardzo poodbają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeans i Pink zdecydowanie najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koralowy, indygo oraz fioletowy - piękne według mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda, to wykończenie jest boskie ;) Chyba podoba mi się najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny :)) Podoba mi się dzisiejszy, violet, red i jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pierwszy i koralowy sa świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gold, Coral, Green i Jeans są najlepsze. ten kompletnie do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie swietnie wygladaja, ale ten rozowy jest naprawde super :)
    Bedzie mi bardzo milo jesli odwiedzisz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten róż wygląda słodko, tak jakoś cukierkowo, ale jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowita kolekcja !!! a ten róż jest obłędny :) muszę go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Róż, koral i indygo dzięki temu flejkowemu wykończeniu podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  20. A jak z trwałością? Bo u mnie jeans trzyma się 1,5 dnia i odpryskuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowym malowałam w czwartek, dzisiaj zmylam (poniedziałek), bo chciałam coś nowego już. W piątek dodałam stemple i top coat. U mnie te lakiery trzymają bardzo dobrze. Jeans o ile dobrze pamiętam tez nie odpryskiwał. Mi się jeden paznokieć ciągle rozdwaja i na nim najszybciej pojawiają się odpryski. Na reszcie trzymają tak jak inne lakiery.
      Trwałość w dużej mierze zależy od paznokci i bazy.

      Usuń
    2. A jaki top coat posiadasz?

      Usuń
    3. Najczęściej używam Golden Rose Gel Look. On stempli nie rozmazuje :)
      A jeśli nosze lakier samodzielnie to nigdy nie nakładam top coatow.

      Usuń
  21. śliczny jest :) zabawne jak różne są faktury tych lakierów

    OdpowiedzUsuń