Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.01.2015

Essence "I Love Nude" (zapowiedź/preview)

Limitowana edycja "I Love Nude" pojawi się w sprzedaży w lutym 2015. Kolekcja może nudna, ale bardzo przypadła mi do gustu :) Szczególnie dwa ostatnie cienie wpadły mi w oko.

Essence limited edition "I Love Nude" will available in stores in February 2015. Maybe a bit boring collection, but i like it :) Especially those two last eye shadows.



Eyeshadow - 2,49€*
01 vanilla sugar
02 cake pop 
03 crème brûlée
04 sweet like chocolate
05 my favorite tauping
06 coffee bean



Lash princess false effect mascara - 3,29€*


XXXL nude lipgloss - 1,99€*
01 shy beauty
03 taste the sweets
05 just nude!
06 soft almond


Longlasting lipstick nude - 2,29€*
01 wearing only a smile
02 porcelain doll
03 come naturally
04 it's nude time! 
05 cool nude. 


I love TRENDS nail polish the nudes - 1,79€*
02 i nude it
03 i'm lost in you
04 cupcake topping
05 pure soul
07 hope for love


Dostępność:
Niemcy, Szwajcaria, Austria, Holandia, Belgia, Bośnia, Bułgaria, Czechy, Węgry, Łotwa, Macedonia, Polska, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Białoruś, Kazachstan, Australia, Irlandia, Wielka Brytania, Francja, Grecja, Portugalia, Hiszpania, Turcja, Japonia, Ekwador, Paragwaj, Peru, Algieria, Bahrajn, Egipt, Indonezja, Irak, Izrael, Jordania, Liban, Oman, Palestyna, i Katar

Availability:
Germany, Switzerland, Austria, Netherlands, Belgium, Bosnia, Bulgaria, Czech Republic, Hungary, Latvia, Macedonia, Poland, Romania, Slovakia, Slovenia, Belarus, Kazakhstan, Australia, Ireland, Great Britain, France, Greece, Portugal, Spain, Turkey, Japan, Ecuador, Paraguay, Peru, Algeria, Bahrain, Egypt, Indonesia, Iraq, Israel, Jordan, Lebanon, Oman, Palestine, and Qatar


*cena sugerowana
zrodlo/source

27 komentarzy:

  1. cienie mnie nie zachwyciły, za to lakiery i szminki owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię odcienie nude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolory, muszę odwiedzić drogerię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę potencjalne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to nic mnie nie zachwyciło.. takie przeciętne trochę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam gdzieś większą kolekcję... były tam takie cudowne lakiery, w tym topper z kropkami w odcieniu nude, w którym się zakochałam <3 o tu: http://www.kosmetycznieinietylko.pl/2014/12/nowosci-essence-wiosna-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo! Podoba mi się! Oczywiście szczególnie te lakiery, są cudowne ;) Chociaż szminka też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie! Nude nie jest nudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. I love NUDE :) piękna seria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oszalałam z zachwytu. Nude to moja wielka słabość :P a kysz kusząca zła duszo, hehehe:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne delikatne kolory, fajne cienie i lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle nudziakowych pomadek *-* Tyle do lutego :D
    A to nie są przypadkiem nowości a nie limitka? Tak wyczytałam na ich stronie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny raz w oko wpadły mi tylko lakiery... To już zakrawa o lakieroholizm, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko bym chciała mieć ! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Może i nudna, ale lakierów nude nigdy nie za mało ;D Może trafię też na moją idealną szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. w końcu coś dla mnie. Chętnie kupie szmineczki :)) Uwielbiam do ciebie wchodzić,bo zawsze zapowiadasz świetne nowości ;) I wiem że nic mnie nie ominie.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam nude, ale nic mnie tu nie porwało
    zobaczymy, jak będą wyglądać na żywo

    OdpowiedzUsuń
  18. No tym razem mnie nic nie powaliło niestety.

    OdpowiedzUsuń
  19. od dawna żadna limitka tak mi się nie spodobała :-) jedynie pomadki mnie nie powalają, reszta bardzo mi przypadła do gustu. szkoda, że cienie nie są w jednej palecie, bo wtedy bardzo chętnie bym się na nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsze 3 pomadki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię odcienie nude :) z pewnością przyjrzę się tej limitce :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedyna z limitek które jak na razie przypadły mi do gustu. Mam nadzieję że nie zamkną mi Natury zanim ona się pojawi :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedynie lakier Hope for love przyciąga mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń