Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.01.2015

Czasami wystarczy trochę brokatu. Sometimes a bit of glitter is enough.

Dzisiaj mam coś prostego i szybkiego do wykonania. Fioletowy lakier Hean Sugar Violet pokazywałam już jakiś czas temu. Wyciągnęłam dwa toppery z szuflady i dodałam odrobinę u nasady paznokci. 

Today I have something fast and simple. I was showing You the purple Hean Sugar Violet some time ago. I got two toppers from my drawer and I added some at the base of the nails. 



Białe heksy to Yes Love. Kolorowe to Chaos & Crocodiles - Weeze the juice
Na koniec dowolny top coat aby wszystko wygładzić i utrwalić i gotowe :)




The white hexagon glitter is Yes Love. The colorful ones are from Chaos & Crocodiles - Weeze the juice.
Now just add some top coat to seal everything and smooth the surface and that's it.




21 komentarzy:

  1. proste a efektowne, tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najprostsze zdobienia są najlepsze, a fioletowy lakier to cudo po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba tak mani :)
    można wiedzieć gdzie zaopatrujesz się w lakiery Yes Love?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chińskim sklepie :) Ale czy w Polsce są tez dostępne to nie wiem.

      Usuń
  4. niby proste a jaki daje efekt ;) i piękna baza fioletowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. You couldn't be more right, how pretty and simple!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny ten multi kolorowy brokat! NIe widziałam tej firmy nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, prosto i efektownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Białe heksy jakie śliczne *;* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz całkowitą rację :) Czasem odrobina 'brokatu' zmienia o 180 st. cały manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is why glitter is my favorite finish! haha Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to wyglada, u mnie ostatnio najczęściej takie własnie mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie, że starczy :) bardzo ładne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczny ten fiolet! bardzo lubię takie rozmieszczenie glitteru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie fiolet jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń