Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.01.2015

Cliché - Comboio Fantasma

Ten lakier spodobał mi się gdy tylko został wprowadzony do sprzedaży. Uwielbiam połączenie czerni i bieli. A tu mam rożnej wielkości czarne i białe drobinki brokatu bez zbędnych nitek (te pojawiają się w wielu brokatowych lakierach ostatnio). 

This polish caught my eye as soon as it was available on sale. I love the black and white combination. And here we have different sizes of black and white glitter without those tiny stripes that seem to be everywhere lately.



Lakier niestety nie jest bez wad. Efekt, który widzicie na zdjęciach można osiągnąć dopiero przy 3 warstwach. Może nie jest to dużo, ale lakier pozostaje dosyć długo plastyczny i trzeba uważać, żeby go nie zedrzeć. 
Baza jest szara, nie czarna. W sumie to dobrze, bo dzięki temu osiągniemy ten trójwymiarowy efekt. Nie wiem dlaczego spodziewałam się zupełnej czerni. Po wyschnięciu brokat nie haczy, ale powierzchnia jest trochę nierówna i lekko zmatowiona. Konieczny jest top coat, żeby wyrównać powierzchnie i dodać blasku.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) + top coat (NYC Turbo Dry Top Coat)



But it has some flaws as well. To get the effect You see on photos it needs 3 coats. With those it stays soft for quite a while and You have to be very careful not to rip it from the nails.
The base is grey, not black. That's kinda good, cause that way we can see that dimensional effect. I dunno why I expecting it to be completely black. After its dry the glitter doesn't stick out, but it makes the surface a bit uneven and dull. Top coat is needed to smooth it out and add some shine.
On photos: 3 coats + (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) + top coat (NYC Turbo Dry Top Coat)

Tu macie jedną warstwę. On może całkiem fajnie wyglądać na białej, lub szarej bazie.

Here You have one coat. It might look quite nice on white or black base.


A tu na jedna warstwa na czarnej bazie. Czarny brokat jest zupełnie niewidoczny. I już wiadomo dlaczego baza lakieru jest taka szara i żelkowa ;)

And here one coat on black base. The black glitter is completely invisible. And now You know why the base of the polish is kinda jelly ;)


23 komentarze:

  1. Dużo roboty, ale efekt zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny "glutek" (jakoś tak mi się skojarzył;d), szkoda tylko, że takie krycie. Ale jestem ciekawa nałożenia go np. na jakiś beż-ciekawie zmieniłby odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli byłby idealny na szarą bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt głębi jest świetny. Jednak wydaje mi się, że lakier mógłby być odrobinę bardziej kryjący wciąż zachowując przy tym żelkową konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  5. na szarym by wyglądał fajnie, bo tak to jakoś do mnie chyba nie przemawia. a nitki? ja je uwielbiam :P i bardzo lubię jak są w tego typu lakierach, ale jesteś jedną z wielu osób, które tego nie lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba, zawsze można dorzucić jakieś tło. Ta głębia do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy warstwy to sporo ale efekt oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda jak taka mgiełka, czarujący :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :) ale poza moim zasiegiem niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i trochę kłopotliwe są te trzy warstwy, ale za takie cudne paznokcie można się poświęcić. Uzyskać takie efekt dzięki lakierowi - super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Żelkowa baza to bardzo dobry pomysł w lakierach drobinkowych :) I przez Ciebie zaczynam wzdychać do Cliche :P

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo przyjemny brokacik, ja również nie przepadam za wszędobylskimi ostatnio nitkami :/

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie mógłby być lepiej kryjący ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny, ja go widze na szarej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji "Zimowy manicure" na zBLOGowanych. Zbieramy najciekawsze inspiracje na zimowe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem fajnie wyglądają te 3 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń