Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.01.2015

Catrice ''Rock-o-co" (zapowiedź/preview)

Nowy rok zaczynam od zapowiedzi :)
Lets start new year from previews :)

Limitowana edycja "Rock-o-co" dostępna będzie od lutego do marca 2015 w wybranych krajach: Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Słowenia, Hiszpania, Polska, Jemenie, Jordanii, Tunezji, Tajlandia, Malezja, Singapur, Filipiny, i Chile

"Rock-o-co" limited edition will be available from February till March 2015 in selected countries: Germany, Austria, Switzerland, Hungary, Slovenia, Spain, Poland, Yemen, Jordanian, Tunisia, Thailand, Malaysia, Singapore, Philippines, and Chile



Trio Powder Eyeshadow - €3,99*
C01 Bouquets de Fleurs
C02 Bouquet de Roses


Powder Blush - €3,99*
C01 Macarons pour Marie 
C02 Madame De Pinkadour 


Matt Lip Colour - €3,99*
C01 Apricoco 
C02 Madame De Pinkadour


Matt Nail Lacquer - €2,79*
C01 L’Ombre à Sanssouci
C02 Lilas Bleus
C03 Soleil à Solitude
C04 Apricoco
C05 Madame De Pinkadour


Kabuki Brush - €4,99*


Catrice ''Rock-o-co
*cena sugerowana/suggested retail price
źródło/source

24 komentarze:

  1. podobają mi się róże i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie, róże i lakiery wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się róże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery i pomadki prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery jakie mają fajne buteleczki!
    i szminka Apricoco ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla samej buteleczki jestem skłonna kupić lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla samej buteleczki jestem skłonna kupić lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet w Polsce będzie, a to już sukces!
    Lakiery, róże i szminki wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko wygląda jak na razie bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się szminki i dwa lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie podoba się wszystko :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. pomadki przyciągnęły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie piękne buteleczki mają lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Buteleczki lakierów piękne, ale chyba niewygodnie będzie trzymać za tę kulkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się własnie nad tym zastanawiałam :p

      Usuń
  15. Jakie piękne buteleczki lakierów! Jak się pojawią w drogeriach to na pewno obczaję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie buteleczki lakierów :) szkoda, że dopiero w lutym będą

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakiery mają piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudowne opakowania :) istne rokoko ;)

    OdpowiedzUsuń