Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.01.2015

Born Pretty Store - Nowe, duże płytki. New, large stamping plates

W piątek przyszła do mnie paczka z nowymi, dużymi płytkami Born Pretty. W moje łapki trafiły 4 z nich. Pokażę je Wam zatem razem i o nich trochę opowiem. W najbliższym czasie  możecie się spodziewać sporo stempelkowych paznokci (z reszta nic innego ostatnio nie robię) i nie chce się przy każdym z nich powtarzać ;)

Last Friday I received a parcel with the newest large Born Pretty stamping plates. I got 4 of them and today will show You all of them. In the nearest future You can expect lots of stamping manicure (I actually don't do anything else lately, just stamp) and I don't want to repeat myself in every post ;)



Pierwsze co rzuca się w oczy to uroczy, dosyć gruby, różowy plastik 
chroniący płytkę (i nasze paluchy przed pocięciem). Płytka jest do niego przyklejona, ale jeśli Wam przeszkadza, to nie powinno być problemu z odklejeniem. Przy brzegach łatwo jest ją podważyć. 
Ogromnym plusem tej bazy jest to, że jeśli przechowujemy płytki jedna na drugiej, to się nie rysują. 
Wymiary samej płytki: 6 cm x 12 cm
Wymiary z różową bazą: 7 cm x 13 cm


First that catches the eye is the cute pink, quite thick plastic that protects the plate (and our finger from cutting ourselves). The plate is glued to it, but if it bothers You there should be no problem taking it off. The edges lift pretty easily.
A huge advantage of that base is that if we store the plate on top of each other they wont scratch one another.
Plate size: 6 cm x 12 cm
Plate with pink base: 7 cm x 13 cm


Każda płytka jest zabezpieczona niebieską folią, która bez problemu schodzi i od razu można stemplować. Wzory są głęboko wyżłobione i bez problemu się odbijają. Poniżej pokazałam po kilka z każdej płytki.

Every plate has a protective blue foil that comes off easily and we can stamp right away. The images are well etched and they pick up very well. Below You can see few images from each plate.

BP-L001 [link]

Roślinna płytka z 18 wzorami. 15 z nich jest większa i mierzy 18,5 mm x 14 mm. Trzy wzory po prawej są krótsze: 15 mm x 14 mm.

A floral plate with 18 patterns. 15 of them is larger: 18,5 mm x 14 mm, the three on the right are a bit shorter: 15 mm x 14 mm 



BP-L003 [link]

Idealna do dużych i długich paznokci. Wszystkie 15 wzorów ma wymiary: 22 mm x 15 mm

Perfect for large and long nails. All 15 patters have the same size: 22 mm x 15 mm



BP- L004 [link]

Tu znajdziecie najwięcej, bo aż 21 wzorów. Są oczywiście mniejsze i krótsze, ale i tak mają przyzwoity rozmiar: 17 mm x 14 mm

You will find here 21 patterns. Of course they are smaller and shorter, but still the size is pretty decent: 17 mm x 14 mm



BP-L006 [link]

Mix dużych wzorów i małych. Tą płytkę na paznokciach zobaczycie jutro ;) (na pierwszym zdjęciu macie zajawkę). Wymiary 20 mm x 14,5 mm

A mix of large and small images. I will show You this plate on my nails tomorrow ;) (a little preview on the first photo). Image size: 20 mm x 14,5 mm



W tej chwili w klepie jest dostępnych 8 takich dużych płytek, o TU
Pamiętajcie o kodzie BAVQ10, który daje Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Right now there is 8 of those big plates awaliable in the store. You can check them HERE.
Remember about BAVQ10 discount code that will give You 10% off on regular prices.


***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


38 komentarzy:

  1. ojeny, jakże zazdroszczę Tobie tych płytek! też muszę w jakieś zainwestować. nie mogę się doczekać zobaczenia ich na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować chociaż jedna. Te nowe okrągłe tez są świetne i tańsze. Często są tez w promocjach a wysyłka jest darmowa. Wiec już za 1$ możesz mieć ładną płytkę ;)

      Usuń
  2. No dobra, to czekam na wypłatę i zamawiam z jedną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko którą... :p

      Usuń
    2. A właśnie...;p Najlepiej byłoby mieć nieograniczony budżet, a tak to o. Poczekam na Twoje prezentacje wszystkich i wydebatuję :D

      Usuń
  3. ostatnia jest chyba najlepsza :D czekam na zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, czekamy na zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie pierwsze płytki i już się nie mogę doczekać aż ich użyję w zdobieniu. Niestety moje paznokcie ostatnio trochę ucierpiały i na razie nie nadają się do zdobień ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby szybko odrosły.
      Ja nie mogłam czekać i od razu po rozpakowaniu przesyłki wzięłam się do stemplowania :)

      Usuń
  6. płytki jako takie mnie nie powaliły i daruję sobie ich zakup
    Ale obserwuję Twojego bloga wystarczająco długo żeby wiedzieć, że wyczarujesz wspaniałości dlatego czekam z niecierpliwością! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz muszę się postarać i pokazać coś super ;)

      Usuń
  7. Wow :D są znakomite! mnie się ogromnie podobają ;)) jestem ciekawa, co z nich wyczarujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde, chyba sobie takie sprawie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne są te płytki. Aż dostałam oczopląsu i nie mogłabym się zdecydować na jeden wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne wzory, przepadłam przy róży i tej szalikowej krateczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiałam się nad nimi ;) widzę, że ładnie się odbijają, może się skuszę na którąś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi problemow z odbijaniem nie sprawiły. Ale wszystkich wzorów jeszcze nie próbowałam.

      Usuń
  12. Ale cudowności :) Coraz bardziej kusi mnie zaopatrzyć się w jakąś płytkę, ale cóż... jeszcze nie czas otwierać skarbonkę i składać drobne :D
    Czekam więc na rezultaty używanai nowiusiekich płytek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz pisałam wyżej... te okrągłe z równie pięknymi wzorami można kupić już za $1 ;)

      Usuń
  13. Czekam na dwie płytki z tej serii i teraz nie mogę doczekać się jeszcze bardziej :D każda jedna ma coś w sobie, a przede wszystkim piękne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam na swoje... może za miesiąc przyjdą :-P A w między czasie będę się zachwycać Twoimi zdobieniami :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może to trochę potrwać. Ja czekałam na swoje 3 tygodnie wysłane przesyłką rejestrowana ;)

      Usuń
  15. 3 i 6 chciałabym, póki co mam 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, zazdroszczę płytek i nowych możliwości w zdobieniu.
    Już od dawna płytki z tego sklepu"chodzą za mną" ..

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne te płytki są ja akurat 1,3 i 8 miec nie bede a na pozostałe już doczekać sie nie moge :) Póki co czekam na zdobienia w Twoim wykonaniu z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie piękne, ale widzę że nie masz tej co mam ja czyli 7. Z Twoich podoba mi się 1 uwielbiam motywy kwiatowo roślinne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 tez mi się podoba. Ale mam podobne wzory w zestawie Pueen, wiec na razie ja sobie darowałam.

      Usuń
  19. eh a ja ciągle czekam aż moje dojdą...z tych dużych wzięłam ostatnią (6) plus kilka małych...no i czekam i czekam i czekam....i na razie mogę tylko wierzyć na słowo, że się ładnie odbijają;-) i czekam na pierwsze pazurki z tymi stemplami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG! Tyle dobroci! Świetne są! Czekam na mani z ich użyciem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te płytki ;) Ale mi to jakoś nie wychodzi. Mam jedne i jakoś do du***
    Może źle coś robie..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam 003, ale zrobiłaś mi ogromnego smaka na 004, cudne wzory. W ogóle jestem zadowolona z tej płytki :)

    OdpowiedzUsuń