Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.01.2015

Black & White.

Chyba się powtarzam... ale uwielbiam czarne lakiery i czarne paznokcie :p To samo tyczy się czarno białych kombinacji. Dwa kolory a tyle możliwości :)

I must be repeating myself... but I love black nail polishes and black nails :p Same thing if it comes to black and white combinations. Two colour and endless possibilities :)

Dzisiaj czarno-biało zatem. Pokazywałam Wam brokatowy lakier Cliché Comboio Fantasma. Nie chciałam go zmywać bez wykorzystania go w jakimś zdobieniu (a zmywa się go koszmarnie). "Wymieniłam" zatem tylko dwa środkowe paznokcie. Pokryłam je białym lakierem Golden Rose Paris 04 i ostemplowałam czarnym lakierem do stempli Born Pretty Stamping Polish i wzorkiem z płytki BP-28. Dodałam jeszcze top coat Golden Rose Gell Look i gotowe.




So today I have something black and white. I was showing You the glittery polish Cliché Comboio Fantasma. I didn't want to remove it without doing some nail art with it (and it removes darn hard). I "changed" the two middle nails then. I applied white polish Golden Rose Paris 04 and I stamped it with black polish Born Pretty Stamping Polish and an image from BP-28 plate. In the end some Golden Rose Gell Look top coat and that was it.



Na środkowym paznokciu wzorek trochę się rozmazał i na zdjęciach jest to jeszcze bardziej widoczne..

The image smudged a bit on the middle finger and it is even more visible on the photos..


Płytkę kupicie TU, a lakier TU
Pamiętajcie o kodzie BAVQ10, który upoważnia do 10% zniżki na produkty nieprzecenione.

You can purchase the plate HERE, and the polish HERE.
Remember about 10% discount code BAVQ10 on all full priced products.


BornPrettyStore 

24 komentarze:

  1. Świetna kombinacja :-) bardzo lubię black&white :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta kolorystyka i bogata kompozycja, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie niepozorne, a jak się pięknie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. BPS mają świetne dodatki, dostałam od nich tylko biżuterię, ale to bardzo fajna firma :) Kliknięte :)
    Jeśli chcesz i możesz kliknij u mnie w bannery w pasku bocznym :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kombinację b&w

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie idealne!
    Tak to jest z tymi zdjęciami - z bliska jeszcze bardziej widać wszystkie niedociągnięcia -(

    OdpowiedzUsuń
  7. JAk zwykle cięzko mi wzrok oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. eleganckie i oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) Nie widać tak bardzo tego rozmazanego wzorka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To połączenie kolorystyczne nigdy się nie znudzi i zawsze do siebie będzie pasowało :) twoja wersja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel i czerń - ponadczasowa klasyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyczne kolory. Też bardzo lubię biało czarne zdobienia. Wciąż podziwiam ten żelkowy gliter, straszni mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cliche wygląda fenomenalnie! :) Zauważyłam, że ostatnio podobają mi się takie żelkowe, brokatowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja uwielbiam czerń :) a stemple super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niby tylko 2 kolory, a jednak B&W nigdy nie nudzi ;)) moje ostatnie w tej kolorystyce nosiłam 4 dni, co na mnie jest nie lada wyczynem ;)
    * Twoja wersja - ekstra :D ten Cliche mnie zaciekawił...

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podobają te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię ciemne lakiery, choć w moim przypadku najlepiej sprawdza się taki intensywny granat ! Mam swoją markę, której nie zmieniam od lat, czyli Vinylux Te lakiery są super! Dorze się je nakłada, ponadto utrzymują się naprawdę d…ugo, a kolor granatowy jest u nich boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie, uwielbiam połączenia czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne połączenie <3 bardzo lubię takie zdobienia

    OdpowiedzUsuń