Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.01.2015

Avon - Teal Glitter

Nie mogę wyjść z podziwu nad tą kolekcja lakierów Avon. Co  jeden to lepszy :p
Pokazywałam Wam już Crystalized Pink i Polished Plum. Dzisiaj na życzenie Teal Glitter. Lakier - cudo. Siedzie i się gapie na paznokcie :p Dobrze że mi już trochę podrosły, to mam większą powierzchnie do podziwu :p

I am so stunned by this nail polish collection from Avon. Every next polish is better than the previous one.
I was showing You already Crystalized Pink and Polished Plum. Today, as You wished, I have Teal Glitter
What a beauty. I keep staring at my nails :p and I am so glad they managed to grow a bit because I have bigger surface to admire :p



Lakier jest nieziemski i nie mam się kompletnie do czego przyczepić. Kolor intensywny, ciemny morski z ogromem maleńkiego złotego, niebieskiego i zielonego brokatu.
Konsystencja średnio gęsta, napakowana brokatem i piaskiem. Bardzo przyjemnie się nakłada, nie rozlewa po skórkach, nie smuży i na upartego jedna średnia warstwa daje bardzo zadowalający efekt. Nałożyłam dwie, gdyż chciałam osiągnąć bardziej intensywny efekt no i końcówki gdzieniegdzie jeszcze były widoczne.
Schnie szybko do bardzo lekkiego matu. Mimo to nadal bardzo mocno błyszczy. Ale powiem Wam, ze zauroczył mnie w wersji mokrej (przed wyschnięciem) i zapewne pokaże go jeszcze w wersji z topem.
Obawiam się trochę zmywania, bo jednak brokatu ma tone... ale coś za coś :p
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)





This polish is just amazing and I have completely nothing to pick on. The colour is intensive, dark teal with loads of tiny gold, blue and green glitter.
The consistency is medium thick, packed with glitter and sand. It applies nicely, doesn't flood the skin around, doesn't smudge and if You try hand one coat will give pretty satisfying result. I applied two to achieve more intensive colour and because here and there I still could see white tips.
It dries fast till a delicate matte finish. But its still very sparkly. Let me just tell You that in wet version (before its dry) it looks even better and I will show it to You with some top coat another time.
I am just worried about removing it since there is like a ton of glitter... but no pain no gain :p
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 





Kiedyś pokazywałam Wam bardzo podobny lakier   [klik]. Jest jaśniejszy, ale drobinki i efekt na paznokciu niemal identyczny.

Some time ago I was showing You very similar polish from  [click]. The colour is lighter, but the sand and the effect on the nails is almost identical. 

42 komentarze:

  1. OBOŻE :D Przepiękny! Miałaś racje, żeby się nie zastanawiać i zamawiać :D Teraz z jeszcze większą niecierpliwością czekam na moje zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo ten też jest cudowny! Musi trafić w moje zbiory :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam czarny a ten jest piekny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny tez mam. Bedzie następny :)

      Usuń
    2. Ja poproszę o czerwony :>

      Usuń
    3. Tez będzie :D Powiem tylko ze jest równie urokliwy :p

      Usuń
  4. Chyba właśnie się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nawilżam, nawilżam i nawilżam :)
      Najlepiej działają olejki, może być taki z Alterry, może być migdałowy, rycynowy, albo mieszanka dowolnych. Mam tez krem do skorek Sally Hansen. A na noc gdy nakładam krem do rak wmasowuje tez w skorki i lekko je paznokciem odsuwam. Bardzo rzadko je wycinam.

      Usuń
    2. muszę spróbować, bo moje, szczególnie zimą, wyglądają okropnie :)

      Usuń
  6. cudowna jest ta seria, muszę mieć któryś z nich <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor przepiękny, ale kurde! u Ciebie wygląda prawdziwie jak piasek a u mnie jak zwykły brokatowy :/ i nawet jest gładszy na płytce niż piaski, które znam - zauważyłaś to czy ja mam jakieś zwidy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj cieńsze warstwy nakładać. Ja tam czuje ze to piasek. Szorstki jest, ale te drobinki są bardzo maleńkie, wiec nie jest to mocny papier ścierny. Nie taki jak Kiko Cupcake, bo te to potrafią podrapać :p

      Usuń
  8. Mam Silver Crystals, który czeka na swoją kolej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczyna podobać mi się ta seria :) Co jeden to piękniejszy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go zamówiłam :) Te lakiery są przecudne. Avon się postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze jaki ładny, no i chyba się na niego skuszę hehe a miał być tylko pink...

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaa!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥ *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. i odcień i efekt mnie zachwyca *-* :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny jest, chciałabym go mieć w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś pięknego <3 Zdjęcia po prostu mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj wrzuciłam go na wzornik i byłam zszokowana jego ,,pięknością"... połączenie tych trzech kolorów drobinek jest naprawdę nieziemskie :-) On i Polished Plum to moi ulubieńcy z tej serii :-D Zawsze na wzornik z piaskowym brokatowym lakierem kładę warstwę topu... Teal Glitter wygląda z nim przepięknie! Ma moc :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma moc :p
      Ja go mam teraz na paznokciach z topem. W każdej postaci jest cudny.

      Usuń
  17. Na takie pazurki też mogłabym patrzeć się godzinami. Jak sroka lubię wszystko co błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy, ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sb kupiłam dziś mój pierwszy piasek,tylko że z Wibo :) Ten twój jest cudowny! Pozaostałe kolory,które pokazałaś też są nieziemskie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. a właśnie się zastanawiałam na avonowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A można nakładać na piaski top coat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ze można. Ale wtedy on traci piaskowa fakturę.

      Usuń