Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.01.2015

Avon - Radiant Rose

Mam dla Was kolejny piaseczek Avonu. Z jego dostępnością są coś problemy, ale miejmy nadzieję, że w końcu będzie można go normalnie z katalogu zamówić. Zobaczcie jaki ładny :)

I have another sand polish from Avon for You. There are some problem with it's availability (in Poland), but lets hope it will come back and You will be able to order it from catalog. Look how lovely it is :)



Z aplikacją nie ma najmniejszych problemow. Wystarczą dwie standardowe warstwy. Lakier ma przyjemną konsystencję, nie smuży i bardzo szybko wysycha. 
Kolor od razu skojarzył mi się z takim mocno rozrzedzonym sokiem buraczkowym. Śliczny, intensywny i bardzo połyskujący. Lakier ma cala masę drobniutkiego różowego, niebieskiego i srebrnego brokatu widocznego nawet po wyschnięciu. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




The application went flawless. Two standard coats give full coverage. The polish has a nice consistency, doesn't smudge and dries really fast.
When I saw the colour I though of very diluted red beetroot juice. Lovely, intensive pink with ton of tiny blue, pink and silver glitter that is still visible after the polish is dry.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




A tu w słońcu bez żadnego top coatu.
And here in the sun wit no top coat.


To się Avonowi udała seria Stardust :) 
Avon really nailed it with this Stardust collection :)

20 komentarzy:

  1. Całkiem fajne są lakiery z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bardzo mi się podoba efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny efekt
    'nie miałam tych lakierów -= muszę to zmienić :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony kolor Pink Radiance w wersji piaskowej ♥ nie mogę się doczekać kiedy w końcu do mnie dotrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobny do wibo, którego bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobny do piasku z Wibo. Mnie się kojarzy z Miss Conduct, gdyby była piaskiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnego piasku Wibo niestety.
      rzeczywiście bardzo podobne są :)

      Usuń
  7. Cała ta kolekcja mi się podoba, ale ten kolorek chyba najmniej z nich wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba tez najmniej z nich wszystkich... ale i tak jest ładny.

      Usuń
  8. Ładny, choć chyba najmniej ze wszystkich mi się podoba... ale i tak nie spodziewałam się tak dobrej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, nie wiedziałam, że Avon ma takie fajne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie nie, czerwonego jeszcze nie pokazywałam. To ten różowy.

      Usuń
  11. Absolutnie mnie ujął ten lakier- jest przepiękny *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. To że jest cudowny to widzę jednak u mnie żaden lakier z AVON nie trzyma się na paznokciach długo dlatego się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny :) chciałabym mieć całą serię ^_^

    OdpowiedzUsuń