Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.12.2014

Szczęśliwego Nowego Roku! Happy New Year!

Mija ostatni dzień roku 2014. Chciałam Wam zatem wszystkim życzyć wielu sukcesów, radości, a przede wszystkim spełniania tych mniejszych i większych marzeń w nadchodzącym roku 2015 :)

The last day of 2014 is passing. I would like to wish You all a very successful and happy new year 2015. And hopefully all the smaller and bigger dreams will come true :)



30.12.2014

Hean - 852 Sugar Gold.

U Joanny możecie już obejrzeć wszystkie odcienie kolekcji Sugar Crystals. Mi pozostały jeszcze dwa lakiery. Dzisiejsze złotko i róż, który mam nadzieje pokazać Wam w przyszłym tygodniu. 

On Joanna's blog You can already see all the Sugar Crystals shades. I still have to show You two of them. Today's gold one and a pink that I hope to swatch next week.


29.12.2014

Mroźna zieleń. Frosty green.

Obiecany wczoraj manicure z użyciem cudnej zieleni. Chcialam go koniecznie przetestować do stempli. Nie wychodzi tak intensywnie zielony jak samodzielnie, ale bardzie ładnie się odbija. 

I promised You yesterday a nail art with the lovely green polish. I wanted to try it out as a stamping polish. It doesn't comes up as intensive green as solo, but it stamps pretty well.



Przypominajka.

Przypominam o trwającym konkursie, w którym możecie wygrać całą kolekcję płytek Bundle Monster :)
Jak na razie otrzymałam tylko jedną pracę... wybór zwyciężczyni trudny nie będzie ;) 

Więcej informacji znajdziecie TU.



28.12.2014

Avon - Gel Finish Envy

Dawno nie pokazywałam żadnego lakieru z serii Gel Finish, a jeszcze mi ich kilka zostało. Tą zieleń trzymałam specjalnie na zimę. Chciałam z nią zrobić jakieś świąteczne zdobienie, ale zabraklo mi czasu. Pokazuje ja dzisiaj a jutro będzie coś nieco zimowego, ale nie świątecznego.

I didnt show You any Gel Finish polishes in a while and I still have some colours to swatch. This green I kept for winter on purpose. I wanted to do some christmas nail art, but I run out of time. I am showing it today solo and tomorrow some slightly wintery nail art.


27.12.2014

Avon - Crystalized Pink

Ten lakier towarzyszył mi przez cale 3 dni świąt. Dzisiaj mija czwarty dzień i już wieczorem go zmyję. Nawet nie dlatego, że  brzydko wygląda, bo nadal pięknie połyskuje i tylko końcówki są starte, ale dlatego, że chce już kolejny wypróbować.

This polish was with me though the whole 3 days of Christmas. Today is the fourth day I have it on my nails and I think it's time to remove it. Not because it starting to look ugly, cause it is still in pretty good condition, sparkles and all. I just have some tip wear. I simply wanna try the next one already.



26.12.2014

Zużycia grudnia. December empties.

Denko w tym miesiącu malutkie, wiec i post będzie krótki. Wszystko to udało mi się skończyć podczas pobytu w PL. Cieszy mnie, że nie musiałam zostawiać niedokończonych resztek na półce. Przy następnej wizycie będę się cieszyła nowościami.

My empties are not very big this month, so the post wont be very long. All the products I managed to finish while I was in PL. I am very happy that I didnt have to leave little bit of everything on the shelve. Next time I can start to new stuff.



23.12.2014

Avon - Polished Plum

No nareszcie Avon wypuścił piaskowe lakier. Trochę to trwało, ale warto było  czekać, bo kolekcja "Stardust" jest prześliczna. W jej skład wchodzi 7 połyskujących, brokatowych lakierów. Dzisiaj pierwszy - Polished Plum.

Finally Avon released sand nail polishes. It took them a while, but it was worth waiting. The "Stardust" collection is amazing. We have seven glittery, sparkly nail polishes here and today I have the first one for You.



22.12.2014

Ziaja Med - Antybakteryjny żel myjący. Antibacterial face wash.

Wyszło słońce! Udało mi się nawet pomalować paznokcie nowym piaskiem Avonu i zrobić zdjęcia:) Ale o nim będzie jutro, bo na dzisiaj mam już przygotowaną już poniższą recenzje i lecę piec pierniczki. 

The sun came out! I even managed to paint nails with a new Avon sandy polish and take some pictures :) But that I will show You tomorrow. For today I have a review ready and I am off bake some gingerbread cookies.


20.12.2014

Zapomniana jesień. Forgotten fall.

Przyznaję, że zapomniałam o tym zdobieniu. Lakier Colour Alike Boso Po Lące pokazywałam Wam w październiku, zrobiłam zdobienie, zdjęcia... i zapomniałam. Teraz w sam raz się przyda, bo przy obecnej pogodzie nie mam jak zrobić nowych zdjęć :)

I confess that I forgot about this nail art. I was showing You the Colour Alike Boso Po Lące green polish in October, I did the nail art and took photos... and I forgot. But now it is pretty handy since the weather doesn't let me take new photos :)


16.12.2014

Zimy w tym roku nie będzie. There will be no winter this year.

Ja wiem, że białe śnieżynki na granatowym tle to dosyć oklepany temat. Ale mi się nadal podoba i przynajmniej raz w sezonie muszę takie paznokcie zrobić. To są więc pierwsze.

I know that white snowflakes of navy blue polish is nothing innovative. But I still like it and I have to do nails like this at least once in a season. Those are the first ones then.



15.12.2014

Wygraj zestaw płytek Bundle Monster CYO 2014

(sorry, polish only)

Mam dla Was konkurs :)
Tym razem nie będzie tak łatwo. Tym razem macie zadanie do wykonania. Mam nadzieję, że nagroda jest wystarczająco atrakcyjna, aby złapać za pędzelki, ozdoby i co tam jeszcze macie i wykonać dla mnie manicure.


14.12.2014

Haul - Skarby Syberii, Ziaja, Avon, Golden Rose.

Mój pobyt w Polsce dobiega końca. Poodbierałam przesyłki, zamowienia, odwidzielam kilka sklepów, ktore były na liście i oto co sie uzbieralo. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko zabrać ze sobą. 

My visit in Poland is about to end. I picked up all my parcels, orders, visited some shops I was planning to and here is what I got. Hope I manage to get everything with me.


Na początek zamówienie ze sklepu Skarby Syberii poczynione jeszcze w październiku. Napaliłam się strasznie na te mydła i nareszcie będę mogła je wypróbować. Oby moje włosy je pokochały.


13.12.2014

Hean - 854 Sugar Indygo

Wystarczy, że przylecę do Polski od razu jakiś paznokieć mi się łamie. Za każdym razem :p
Dlatego też dzisiaj, korzystając ze słońca, które za często się nie pokazuje, pokażę wam lakier na moich wyjątkowo krótkich paznokciach. Aż się dziwnie z takimi czuję ;)

As soon as I land in Poland i just have to break a nail. Every single time :p
And since today is sunny, and that doesn't happen often here, I will show You a polish in my super short nails. I feel weird with this length ;)



11.12.2014

Delikatne złote stemple. Delicate gold stamps.

Dzisiaj mam dla Was coś bardzo delikatnego. Nie chciałam mieć dużo na paznokciach, ale chciałam dodać coś do tego lakieru Mudslide od Avonu, bo tak smutno sam wyglądał.

I have something very delicate. I didn't want to have to much on my nails this time, but I wanted to add something to this Avon Mudslide nail polish so it doesn't look so sad.



09.12.2014

Ziaja - Liście Manuka tonik zwężający pory. Manuka Tree astringent face toner.

Szał na Liście Manuki trwa. Dopadł i mnie i skusiłam się cala serie (z wyjątkiem jednego produktu), tym bardziej, że ich produkty w większości mi odpowiadają. Tonik zaczęłam używać jako pierwszy, na resztę przyjdzie kolej.

The Manuka Tree is still on top. I had to get the whole line (except one product) especially that I like Ziaja products. I started from a toner. The rest have to wait for its turn.


08.12.2014

Zestaw Avon wygrywa...

Czas na wyniki rozdania :) 
Dziękuję wszystkim za udział, niestety nagroda jest tylko jedna. Witam też nowe osoby :)

A teraz juz wyniki. Maszyna losujaca wybrala...



a Rafflecopter giveaway


Arnell - serdecznie Ci gratuluję. Czekam na maila od Ciebie do czwartku.

A dla reszty już szykuję konkurs z mega nagrodą ;)

05.12.2014

Przypominajka

Macie jeszcze nieco ponad 12 godzin, aby wziąć udział w rozdaniu :) 

Zgłosić możecie się TU poprzez formularz.


02.12.2014

Hean - 857 Sugar Coral

Ten ciągły brak słońca (w Polsce) jest trochę dobijający. Szczególnie kiedy jest tak ponuro i akurat trzeba zdobić jakieś zdjęcia. Temu lakierowi zrobiłam niemal setkę zdjęć a tylko kilka nadawało się do publikacji. Brak ostrości, przekłamane kolory, ciemno...
No to sobie ponarzekałam ;)

This constant lack of sun (in Poland) is a bit depressing. Especially when its so dark (at least in Poland) and I just have to take some photos. I took nearly a hundred of photos of this polish and only a few is good enough to be published. A lack of focus, wrong colours, too dark...
Ok, enough complaining ;)