Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.12.2014

Zużycia grudnia. December empties.

Denko w tym miesiącu malutkie, wiec i post będzie krótki. Wszystko to udało mi się skończyć podczas pobytu w PL. Cieszy mnie, że nie musiałam zostawiać niedokończonych resztek na półce. Przy następnej wizycie będę się cieszyła nowościami.

My empties are not very big this month, so the post wont be very long. All the products I managed to finish while I was in PL. I am very happy that I didnt have to leave little bit of everything on the shelve. Next time I can start to new stuff.




1. Avon Advance Techniques odżywka do włosów Gładkość Jedwabiu - Zwykła codzienna odżywka. Robi co ma robić. Wygładza włosy, ułatwia rozczesywanie, dociąża puszące się kosmyki. Nie powoduje przetłuszczania ma przyjemną gęstą konsystencję. Zapach mi się znudził... Nie wiem czy kupię ponownie.
2. Avon Advance Techniques szampon do włosów z olejkiem arganowym - Gdyby nie to, ze mam po nim łupież to byłoby świetny. Dobrze się pieni, myje, nie plącze włosów, pozostawia je gładkie i miękkie. Nie kupię ponownie.
3. Marion dwufazowy płyn do demakijażu oczu - Przy tuszach do rzęs trzeba dać mu chwile. Resztę zmywa świetnie, nie szczypie, nie pozostawia tłustych powiek. Zawsze mi go za dużo wylatywało.. ale to chyba ja nie umiem się nim posługiwać. Kupię ponownie.
4. Avon Advance Techniques serum na zniszczone kocówki- kupie ponownie [pełna recenzja]
5. Avon Naturals dwufazowy balsam do ciała owoce leśne i masło Shea -nie kupię ponownie [pełna recenzja]
6. Avon Care krem do twarzy z masłem kakaowym - Zużyłam go jako balsam do ciała i bardzo mi się spodobał. Teraz jako nowość w katalogu pojawił się taki krem ale w dużym opakowaniu i pewnie się w niego zaopatrzę :)
7. Avon Anew Clinical Luminosity pro - krem rozjaśniający przebarwienia. Nie mam przebarwień, wiec nie wiem czy się sprawdzi, ale bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę. Zauważyłam też wyrównanie kolorytu, brak suchych skórek. Twarz rano jest wypoczęta i nawilżona. Kupię ponownie jak zużyję inne kremy.
8. Avon Liiv Botanicals odżywka do ust - genialny produkt, który został szybko wycofany. Nawilża, nie klei się i nadaje ustom taki ładny blask. 
9. Avon konturówka do powiek Brown - używałam jej do brwi. Bardzo długo ją miałam. Tej już nie robią, ale kupiłam inną również w Avonie.

1. Avon Advance Techniques Smooth as ilk hair conditioner - An ordinary conditioner for daily use. It does what its supposed to. It smooths the hair, helps to brush them, and disciplines frizzy hair. Doesn't make the hair do greasy faster, has nice thick consistency. I got tired of the fragrance. I dunno if I am gonna buy it again.
2. Avon Advance Techniques shampoo with maroccan argan oil - if I didn't have dandruff after using this shampoo if would be pretty good. Foams well, washes well, doesn't tangle. Leaves the hair smooth and soft. I will not buy again.
3. Marion gentle eye makeup remover - with mascaras it needs a bit tof time. All the rest it handles very well. Doesn't irritate the eyes or leave greasy film. I always pour too much... but it must be my clumsiness. I will buy again.
4. Avon Advance Techniques dry ends serum - I will buy it again [full review]
5. Avon Naturals Swirl body lotion winterberry & shea - I will not buy it again [full review]
6. Avon Care cocoa butter face cream - I used it as body cream and I loved it. now in catalogs there is a new cream like this in a large jar and I will probably get it :)
7. Avon Anew Clinical Luminosity pro - it is supposed to lighten up discolorations. I don't have those, so I cannot tell if it works. But its is a really great moisturizer. I also noticed that my skin tones is more even. In the morning  skin is very nourished, looks well rested. I will buy it again when I finish all other creams.
8. Avon Liiv Botanicals lip conditioner - awesome product that was very fast discontinued. Moisturizes, it's not sticky and leaves a lovely shine on the lips.
9. Avon eye pencil Brown - I used it for my eyebrows and I had it for a long time. They don't ell this one anymore, but I got another pencil from Avon as well.

Najlepszy produkt: krem Anew Clinical, serum do włosów, kredka do brwi i balsam do ust.
Najgorszy produkt: nie było żadnego koszmarka.

Best product: Anew Clinical cream, hair serum, brow pencil and lip balm.
Worst product: no nasty products this time.

Tyle na dzisiaj :) Sam Avon...
That's all for today :) Avon only...

15 komentarzy:

  1. Sporo kosmetyków Avon, ja ostatnio rzadko je zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie z Avonu odpowiadają pojedyncze kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z Avonu mam maskę do włosów i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już praktycznie nie zamawiam z Avonu, porzuciłam bycie konsultantką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się od nowego roku zbieram za zużywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię avonową serię kosmetyków z masłem kakaowym :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dawno już nie zamawiałam nic z Avonu i w sumie jakoś mnie nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsam dwufazowy Naturals zostawiam sobie na lato jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno nie miałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z tych kosmetyków nie znam..

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię to serum do włosów

    OdpowiedzUsuń
  12. prawie sam Avon :) Muszę w końcu przejrzeć katalog bo bardzo dawno oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo rzeczy z Avonu... Ja ostatnio dość często zamawiam u nich perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z Twoich zużyć :)

    OdpowiedzUsuń