Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.12.2014

Zimy w tym roku nie będzie. There will be no winter this year.

Ja wiem, że białe śnieżynki na granatowym tle to dosyć oklepany temat. Ale mi się nadal podoba i przynajmniej raz w sezonie muszę takie paznokcie zrobić. To są więc pierwsze.

I know that white snowflakes of navy blue polish is nothing innovative. But I still like it and I have to do nails like this at least once in a season. Those are the first ones then.




Bazą jest tu piaskowy lakier Hean Sugar Indygo. Śnieżynki ostemplowałam białym Eeasy Paris 02 a pochodzą one z nowej płytki Born Pretty Store BP-01. Idealna na zimę co? I to wszystko.
Płytka do kupienia jest TU
Lakier m.in. TU.




For the base I used Hean Sugar Indygo sandy polish. Snowflakes are stamped with white Easy Paris 02 nail polish and come from a BP-01 stamping plate from Born Pretty Store.   Isnt the plate perfect for winter? And that's it.
You can buy the plate HERE.
And the polish HERE (not sure about international delivery).






źródło/source

Popatrzcie jaki ten lakier jest ładny po dodaniu top coatu. Warto próbować z takimi połyskującymi piaskami.

Have a look how pretty this polish is after adding a top coat. It i really worth trying with those sparkly sand polishes.



Na koniec dowód,że zimy nie będzie. Pierwiosnki z ogródka mamy :)
A proof that there will be no winter this year. Primroses from my mum's garden :)



***
BornPrettyStore
Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

37 komentarzy:

  1. e tam oklepane, mnie się bardzo podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdobienia, śnieżynki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo! żałuję, że nie pomyślałam o zakupie żadnych świątecznych płytek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszło :) Fajne są takie świąteczne ozdoby na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne te śnieżynki! Mi już się marzy taka płytka i żałuję, że wcześniej sobie takiej nie zamówiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą płytkę mam ja i bardzo często korzystam :) super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby białe śnieżynki na niebieskim tle widać na każdym blogu, ALE u Ciebie jest wyjątkowo :) Z pewnością to zasługa piaskowej bazy - bardzo mi się podoba Twoje śnieżne mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nic wymyślnego takie śnieżynki... chociaż bazą urozmaiciłam :)

      Usuń
  9. Oklepane? Raczej klasyczne! W dodatku pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się pytam - JAK TO ZIMY NIE BĘDZIE? ale pazurki ładne, ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz przecież, że w ogrodzie już wiosna ;p

      Usuń
  11. Prześliczne śnieżynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie Ci te stemple wyszły;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Święta :D Twoje pazurki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Też chcę takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny efekt, trzeba stworzyć podobne arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, nadziwić się nie mogę jak ładnie 'wychodzą' Ci stempelki. Mam chyba z 5 różnych płytek i nie mogę przenieść wzoru z płytki na paznokieć... Ehh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz zły lakier albo stempel do przenoszenia...

      Usuń
  17. mam nadzieję, że takimi motywami uda nam się przywołać zimę... cudowne śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię taki mani :) i też mam tę płytkę, więc pewnie niedługo i u mnie pojawi się coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  19. może i oklepane, ale bardzo ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne śnieżynki :) Ale ja nadal liczę, że zobaczę je także za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne śnieżynki ;) A ja wciąż liczę na śnieg tej zimy ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie w tym roku zima coś nie chce przyjsć - a zdobienie przepiękne jak zwykle się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. So very cute with tje snowflakes! Love the blue polish as well!

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze nadal czekam na tą płytkę może dojdzie do świąt :) piękne śnieżynki!

    OdpowiedzUsuń