Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.12.2014

Ziaja Med - Antybakteryjny żel myjący. Antibacterial face wash.

Wyszło słońce! Udało mi się nawet pomalować paznokcie nowym piaskiem Avonu i zrobić zdjęcia:) Ale o nim będzie jutro, bo na dzisiaj mam już przygotowaną już poniższą recenzje i lecę piec pierniczki. 

The sun came out! I even managed to paint nails with a new Avon sandy polish and take some pictures :) But that I will show You tomorrow. For today I have a review ready and I am off bake some gingerbread cookies.



Ziaja Med Kuracja antybakteryjna, żel myjący.

"Aktywny żel oczyszczający bez kompozycji zapachowej ułatwia eliminację sebum i odblokowuje pory, obniża aktywność gruczołów łojowych, łagodzi zmiany trądzikowe, skutecznie wygładza naskórek, utrzymuje optymalny stopień nawilżenia, przywraca skórze naturalne pH. 
Substancje aktywne: alantoina, ekstrakt z lukrecji, kompleks proteinowo-cynkowy, prowitamina B5 (D-panthenol), witamina surfaktantów."


Opakowanie: Prosta, biała butelka zakończona wygodna pompką z blokadą. Podoba mi się ta prostota. Pompka dobrze działa do samego końca, dozuje odpowiednią ilość produktu. Pojemność 200 ml.
Konsystencja żelowa nieco lejąca. Może spływać z dłoni. Na twarzy bardzo delikatnie się spienia, ale  zaliczyłabym go do niepieniących się zeli. Wydajność w moim przypadku bardzo dobra. Wystarcza mi jedno naciśnięcie pompki, aby umyć twarz. Nakładam zwilżonymi dłońmi na sucha skórę twarzy. Dobrze się spłukuje.
Zapach: produkt jest niemal bezzapachowy. Wyczuwam nieco apteczne nuty :p Zupełnie mi nie przeszkadzają.
Działanie: używam tego żelu tylko rano i bardzo dobrze oczyszcza twarz. Po spłukaniu skora jest gładka, odświeżona i czysta. Nie zauważyłam żadnego uczulenia, podrażnienia czy wysuszenia. Jeśli nie nałożymy kremu od razu może pojawić się delikatne ściągniecie. Mi to jednak zupełnie nie przeszkadza, bo i tak od razu stosuje tonik i krem. Dla mojej mieszanej cery jest to raczej delikatny, ale skuteczny produkt. Zima moja cera zawsze ładniej wygląda... może ten żel się też do tego przyczynia.
Kilka razy użyłam do wieczorem do zmycia makijażu i tez sobie z nim poradził (podkład i puder). Mimo to nadal wole użyć czegoś mocniejszego wieczorem.
Kupie ponownie. Polubiłam go.



Ziaja Med antibacterial face wash.

The packaging: simple straight bottle with a pump with a blockade. I like the simplicity of it. The pump works well till the very end and doses the right amount of product. Capacity 200 ml.
Consistency: slightly runny gel. Might drip from the hands. It foams very very slightly. I would say it is a rather non foamy product. The efficiency for me is very good. I only need one pump to wash my face. I apply it with wet hands on dry face. Rinses well.
Fragrance: it is a basically fragrance-free product. I notice some delicate pharmacy tones :p They don't bother me a all.
Result: I use it only in the morning and it cleanses the face very well. Alter rinsing my skin is very smooth, refreshes and clean. I didn't notice any irritation, allergy or dryness. If You do not apply cream straight away You might feel a bit of tightness. It doesn't bother me at all since I use face toner and cream every time after I wash face. For my combined skin type it is a gentle, but effective cleanser. In winter my skin always looks better... maybe that gel helps too.
I used it a few time in the evening to wash my make up and it removed everything as well (foundation and powder). But I still prefer to use something stronger in the evening.
I will buy it again. I really liked this product.

Skład/Ingredients:


7 komentarzy:

  1. Ziaję ogólnie bardzo lubię, ale z serii med ani pro jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko go dorwę z pewnością będzie mój. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W Gruzji też było dziś słonecznie, a pierniczki już mam upieczone i ozdobione :)
    co do żelu - fajnie, że się sprawdził, ja jednak bałabym się że taka antybakteryjna wersja mnie wysuszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z serii med, choć bardzo lubię Ziaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego żelu jednak ziaja ostatnio sporo zyskała w moich oczach i może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. może i go zakupie w przyszłości na razie mam już masę żeli :D

    OdpowiedzUsuń