Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.12.2014

Ziaja - Liście Manuka tonik zwężający pory. Manuka Tree astringent face toner.

Szał na Liście Manuki trwa. Dopadł i mnie i skusiłam się cala serie (z wyjątkiem jednego produktu), tym bardziej, że ich produkty w większości mi odpowiadają. Tonik zaczęłam używać jako pierwszy, na resztę przyjdzie kolej.

The Manuka Tree is still on top. I had to get the whole line (except one product) especially that I like Ziaja products. I started from a toner. The rest have to wait for its turn.



Ziaja Liście Manuka tonik zwężający pory na dzień / na noc

Opakowanie: Plastikowa, przeźroczysta butla w kolorze pięknej zieleni z atomizerem. Ładnie się prezentuje, wygodnie używa, a po zużyciu produktu można ją wykorzysta ponownie w innym celu. 
Atomizer bardzo dobrze rozpyla, wypuszcza wręcz mgiełkę. Z tym, że mi taka forma w przypadku toniku do twarzy nie pasuje. Próbowałam psika na wacik, ale ciągle było mi go mało. Psikałam bezpośrednio na twarz - jest wtedy dużo bardziej wydajny, ale to mi jakoś nie pasuje. W końcu przelałam go do pustego opakowania po płynie micelarnym Garniera i teraz jest super :)
Pojemność 200 ml.
Konsystencja wodnista, jak to tonik. Nie pozostawia tłustej czy innej warstwy na twarzy, szybko się wchłania/wysycha.
Zapach: delikatny, bardzo przyjemny. Spodziewałam się czegoś mocniejszego (mam olejek herbaciany The Body Shop i myślałam, że zapach będzie podobny). Nie jestem w stanie powiedzieć czym pachnie. 
Działanie: Tonik jest delikatny, ale bardzo dobrze oczyszcza twarz. Używam go po zmyciu makijażu i umyciu twarzy żelem. Zdarza się, że jeszcze jakieś brudy znajdzie i usunie. Przyjemnie odświeża twarz. Nie zauważyłam wysuszenia, czy podrażnienia (mam cerę mieszana). Z rozszerzonymi porami na nosie sam sobie nie poradzi niestety. 
Kiedyś skusze się na niego ponownie :) To przyjemny, lekki tonik.


Ziaja - manuka tree astringent face toner


"Cleanses the skin and completes make-up removal. 
Reduces dilated pores. 
Contains organic acids with gently exfoliating activity. 
Helps soothe acne lesions. 
Prepares the skin for further cosmetic treatments.
Apply with a cotton pad over cleansed skin. Use morning and evening."

The packaging: plastic, see-through bottle with spray in a lovely green colour. It looks nice, its handy to use and after we finish the product we can use it for something else. The atomizer works very well and sprays a mist. Except that I don't like this form f it comes to face toners. I tried to spray cotton pad but it seems like its always not enough product. I tried to spray directly on my face - it was more efficient that way, but I just didn't like it. Eventually I poured it to a bottle from a Garnier micellar water and now it all good.
Capacity 200ml.
Consistency is watery, as any toner. Doesn't leave any greasy film, absorbs/dries pretty fast.
Fragrance: delicate, very pleasant. I was expecting something much stronger (I have tea tree oil from The Body Shop and I though it will be something similar). I cannot tell You what it reminds me off.
Result: it is a very gentle product, but cleans the face very well. I use after I remove my makeup and wash my face with gel and it happens that it will still find some impurities. It leaves the face nicely refreshed. I doesn't dry or irritate my skin (combined). Unfortunately it will not handle large pores on its own.
I will buy it again one day :) It is a nice, gentle toner.

Skład/Ingredients:


14 komentarzy:

  1. Mam żel z tej serii, również uważam go za dobry i polecam przetestować. Tego toniku nie miałam, ogółem nie używam toników, a jak już, to tylko Ziaja ogórkowy. Jeśli chodzi o ww. żel, jego zapach mi się nie podoba i zastanawiam się, czy tonik który opisujesz pachnie tak samo. Tobie się podoba, ja nie lubię tego zapachu. Ale
    o gustach się nie dyskutuje.
    Pozdrawiam, inspiratium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle mam chęć na wypróbowanie coś z tej serii ale jakoś nie moge sie przełamać i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten tonik, krem z kwasem na noc i paste oczyszczajaca. Ogolnie ok. W toniku opakowanie tez mi porzeszkadza bo psikam i psikam na wacik a on ciagle mi sie suchy wydaje

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sie nie sprawdził niestety... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze stacjonarnie nie mam ich dostepnych :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wykończę ten z Tołpy to zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go na swojej 'chciejliście' :) Muszę na własnej skórze przetestować, jak poradzi sobie z rozszerzonymi porami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam go :) Świetnie odświeża!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji próbować, ale mam za to żel myjący z tej serii i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie liście manuka nie sprawdziły się bo przesuszyły mi skórę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i lubię. Jedyny minus jaki dla mnie posiada to pompka. Żeby zmoczyć wacik muszę się nieźle namachać..

    OdpowiedzUsuń