Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.12.2014

Zapomniana jesień. Forgotten fall.

Przyznaję, że zapomniałam o tym zdobieniu. Lakier Colour Alike Boso Po Lące pokazywałam Wam w październiku, zrobiłam zdobienie, zdjęcia... i zapomniałam. Teraz w sam raz się przyda, bo przy obecnej pogodzie nie mam jak zrobić nowych zdjęć :)

I confess that I forgot about this nail art. I was showing You the Colour Alike Boso Po Lące green polish in October, I did the nail art and took photos... and I forgot. But now it is pretty handy since the weather doesn't let me take new photos :)


Na zielonym lakierze wykonałam lekki gradient. Dodałam odrobinę ciemnej zielenie Essence Walk On The Wild Side i na same końce czarnego Colour Alike Black Saint. Stempelki wykonałam za pomocą metalika Avonu Gold Leaf i płytki Bundle Moster BM-316. Całość pokryta top coatem.




To the green polish I added a bit of gradient. Just a little bit of dark green from Essence Walk On The Wild Side and black polish Colour Alike Black Saint on the tips. For the stamps I used gold metallic Avonu Gold Leaf and a Bundle Moster BM-316 stamping plate. Some top coat in the end and that's all.


W słońcu/in the sunlight:



27 komentarzy:

  1. Cudowny ten CA kocham zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny gradient :D i te złote stemple... wyszło bardziej niż fantastycznie - mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie to jesienne zdobienie na obecną pogodę (w Polsce - ale sądzę, że u Ciebie jest podobna ;-) ) jest w sam raz :-P Zdobienie bardzo mi się podoba, szczególnie te delikatne złote listki na brzegu paznokcia - są bardzo eleganckie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No temperaturę na dworze to mamy prawie taka sama teraz :p
      Tyle ze mieszkaniu mam 14 stopni... a w Polsce domy maja centralne ogrzewanie :)
      Zdobienie takie trochę Twoje... gradient i stemple i trochę błysku.

      Usuń
  4. Wygląda mega, jak zaczarowany ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super ^^ złote stemple to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie z takimi listkami na końcach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie.. Niesamowicie mi się podoba cieniowanie i delikatny stempel wykańczający całość.. Trafiłaś idealnie w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się. Mi tez się takie zestawienie podoba :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba, u siebie nie przepadam za zielenią na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mogłaś zapomnieć o tak ślicznym zdobieniu! :D Dobrze, że odkopałaś i pokazałaś, bo jest urocze!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie, złoto z zielenią komponuje się idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely gradient!! Very pretty with the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że sobie przypomniałaś o tym zdobieniu, śliczne jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow your nails look great!

    I'd love to try this mani myself, this is very creative :) I've just discovered your blog but I love the posts I've seen so far! Your layout looks great!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń