Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.12.2014

Wygraj zestaw płytek Bundle Monster CYO 2014

(sorry, polish only)

Mam dla Was konkurs :)
Tym razem nie będzie tak łatwo. Tym razem macie zadanie do wykonania. Mam nadzieję, że nagroda jest wystarczająco atrakcyjna, aby złapać za pędzelki, ozdoby i co tam jeszcze macie i wykonać dla mnie manicure.




Ale po kolei. 
Do wygrania jest najnowszy zestaw płytek Bundle Monster CYO 2014, w którego skład wchodzi 20 cudnych płytek stworzonych przez fanki stempli. 
Swój komplet pokazywałam Wam TU, możecie więc dokładnie się przyjrzeć o co walczycie. 
Nagroda jest jedna, nowa, nie używana i nie otwierana.

Zasady:
- Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać manicure o tematyce zimowej, bo ja kocham zimę :)
- technika dowolna
- manicure musi być wykonany na minimum 4 paznokciach, nie na wzornikach, czy tipsach.
- wykonane zdobienie należy przesłać do mnie na adres: marybru.pl@gmail.com, w tytule maila wpisać: Konkurs BM + nick pod jakim obserwujesz bloga
- W treści maila napisz mi w kilku zdaniach jak wykonałyście zdobienie. 
- proszę o maksymalnie 3 zdjęcia, przy czym na przynajmniej jednym musi znajdować się karteczka z napisem "konkurs z BM u Ewlyn"
- każda z was może wysłać jedno zgłoszenie 
- i już pozostaje czekać na wyniki
- po zakończeniu konkursu wszystkie nadesłane prace zostaną opublikowane na blogu.
- konkurs trwa od 15 grudnia 2014 do 5 stycznia 2015. Macie więc 3 tygodnie aby coś zmalować :)


Czekam zatem na Wasze zimy.


Regulamin:
1. Sponsorem nagród jestem ja. 
2. Rozdanie trwa od 15.12.2014 do 5.01.2015 do północy. 
3. Aby wziąć udział należy wykonać zadanie konkursowe. 
4. Jury złożone ze mnie i lubego wybierze najlepszą pracę. 
5. Po zakończeniu konkursu wszystke prace zostaną opublikowane na blogu
6. Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu w ciągu 3 dni oraz otrzyma ode mnie maila potwiedzającego zwycieztwo. 
7. W rozdaniu mogą brać udział osoby obserwujące bloga. 
8. Rozdanie nie podlega pod ustawę o grach i zakładach (/Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992)

34 komentarze:

  1. świetna sprawa ;D na pewno wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow *.*
    na bank będę uczestniczyć ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Czekam na zdobienie.

      Usuń
    2. powinnaś je już mieć na mejlu :-)

      Usuń
  3. Wezmę udział jak coś wymyślę ;) chociaż nie wygram napewno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojtam... zawre trzeba próbować :)

      Usuń
  4. Damn nie znoszę zimy :P Zadanie będzie trudne. Ale na pewno nie niemozliwe ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś wymyślisz :) Wcale nie takie trudny temat ;)

      Usuń
  5. Super pomysł, o ile znajdę czas, to coś stworzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. No może zdążę :) Super konkurs i super nagroda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  7. O mamuniu daj siłę i obdarz pomysłem na malowanie... *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł ważna rzecz :)
      Czekam na zdjęcia.

      Usuń
  8. no dobra, temat spoko, może znajdę chwilę na zmalowanie czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym jeszcze umiała ozdobić ładnie paznokcie :/ Ale nagroda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ehh.. szkoda że nie mam takiego talentu.. i nic nie umiem prócz kropek, zostawie pola innym i już zazdroszcze takiego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Żałuje, że nie wezmę udziału w Twoim konkursie. Niestety jestem beztaleńciem, jeżeli chodzi o manicure. Ale to nic, powodzenia wszystkim dziewczynom biorącym udział! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie możesz mieć tak łatwo !!!! ;) utrudnię Ci niedługo to zadanie jeśli pozwolisz :) chociaż widzę, że Kasia Agni Chilli, MatMaja i Ewuś z MyRN też się szykują !! Oj chyba jednak będziesz miała z czego wybierać ;) Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurencja musi być ;)
      Czekam:)

      Usuń
  13. Ooo... genialna nagroda <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Postaram się coś wykombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Może zadam głupie pytanie, ale się nie znam:) Max 3 zdjęcia tego samego wzoru, czy mogą być 3 różne zdobienia jako 1 zgłoszenie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 zdjęcia tego samego wzoru :)

      Usuń
  16. wczoraj udało mi się w końcu coś zmalować, muszę wysłać maila :) jestem ciekawa prac konkursowych! tyle dobrych dziewczyn bierze udział, będzie co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja spróbowałam :) Żałuję, że tak późno odkryłam konkurs, bo pewnie jakbym spędziła nad tymi pazurkami trzy dni, to może coś ładnego bym zmalowała! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja właśnie wysłałam zgłoszenie :) Fajna nagroda! :)

    OdpowiedzUsuń