Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.12.2014

Szczęśliwego Nowego Roku! Happy New Year!

Mija ostatni dzień roku 2014. Chciałam Wam zatem wszystkim życzyć wielu sukcesów, radości, a przede wszystkim spełniania tych mniejszych i większych marzeń w nadchodzącym roku 2015 :)

The last day of 2014 is passing. I would like to wish You all a very successful and happy new year 2015. And hopefully all the smaller and bigger dreams will come true :)




Z tej tez okazji wykonałam Sylwestrowe paznokcie. My nigdzie nie idziemy... będziemy się byczyć i oglądać filmy, ale paznokcie muszą być :p 
Baza jest złoty piaskowy lakier Hean Sugar Gold. Resztę wykonałam czarnym lakierem Easy Paris 01. Gwiazdki pochodzą z płytek Bundle Monster BM-311 i BM-602. Natomiast kieliszki namalowałam ręcznie. 




Since today is New Years even I did some matching to the occasion nails. We are not going anywhere today... just gonna laze and watch movies, but the nails had to be done :p
The base is gold sand polish Hean Sugar Gold. The rest I did with black nail polish Easy Paris 01. The stars some from Bundle Monster stamping plates BM-311 and BM-602. The glasses and painted with a little brush. 



Jak Wy spędzacie dzisiejszą noc?
What are You gonna do tonight?






13 komentarzy:

  1. Fajne paznokcie. A ja jeszcze nie mam!!! Będziemy się byczyć na kanapie, ale u znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentują paznokcie :) Powodzenia na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już mam zrobione - do czwartej w nocy robiłam ;-) Bo jakoś tak o drugiej z hakiem się za nie zabrałam :-P
    Iście szampańskie zdobienie - dosłownie :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki, kieliszki genialne ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wiary w sercu,
    wytrwałości w dążeniu do
    celu, samych słonecznych dni,
    przyjaciół wielu i spełnienia
    najskrytszych marzeń.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny mani :) wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :) !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze kochana! Żeby kolejny rok był jeszcze lepszy, a lakiery nigdy nie wysychaly ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie ;) super te kieliszki zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł ;)
    wszystkiego najlepszego w 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pazurki :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kieliszki trafione w dziesiątkę na sylwestrowy wieczór :) i pięknie narysowane :))

    OdpowiedzUsuń