Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.12.2014

Mroźna zieleń. Frosty green.

Obiecany wczoraj manicure z użyciem cudnej zieleni. Chcialam go koniecznie przetestować do stempli. Nie wychodzi tak intensywnie zielony jak samodzielnie, ale bardzie ładnie się odbija. 

I promised You yesterday a nail art with the lovely green polish. I wanted to try it out as a stamping polish. It doesn't comes up as intensive green as solo, but it stamps pretty well.




Na dwa środkowe paznokcie nałożyłam biel Golden Rose Paris 04. Następnie dodałam warstwę brokatu Golden Rose Jolly Jewels 102 - piękne srebrne drobinki. Tak mi się on spodobał na czystej bieli, że już myślę na kolejnym zdobieniem z tym zestawieniem :) Gdy wysechł ostemplowałam go tą samą zielenią Avonu i wzorkiem z płytki BP-10 ze sklepu Born Pretty store



Lakier Avonu Envy pozostawiłam na trzech paznokciach. Na kciuku zrobiłam gradient brokatowym Golden Rose a na dwa pozostałe dodałam male srebrne perełki również ze sklepu Born Pretty. Swietne są, bo są mniejsze od ćwieków i nie są puste w środku, wiec dobrze przylegają do lakieru. 
Gdy wszystko wyschło nałożyłam top coat Golden Rose Gel Look i gotowe. 




The two middle ones I pained white with Golden Rose Paris 04 and the I added a layer of silver glitter Golden Rose Jolly Jewels 102 - gorgeous little particles. I liked it so much on the white base that I am thinking of another mani using this combo :) When it dried I stamped with the same green Avon polish and a plate BP-10 from Born Pretty store.



The green Avon Envy nail polish I left on three nails. On my thumb I did gradient with the Golden Rose glitter and on the other two nails I put tiny silver pearls also from Born Pretty store. They are really cool - smaller than studs and they are not hollow so they stick very well to the nails.
When it all dried I just added Golden Rose Gel Look top coat and that's it.



Trochę szkoda, że brokat spod stempli jest tak mało widoczny, ale błysk widać :)

Pity the glitter is so little visible from under the stamps, but gives a bit of a sparkle :)



Płytkę możecie kupić TU
Perełki TU
Pamiętajcie o kodzie BAVQ10, który da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

You ca purchase the plate HERE
and the pearls HERE.
Remember to use BAVQ10 discount code to get 10% off on regular prices.

***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.



21 komentarzy:

  1. Przepiękne zdobienie! Bardzo lubię lakiery z Golden Rose, długo się u mnie utrzymują... ale tak w życiu nie dałabym rady pomalować sobie paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pięknie i pomysłowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu zamówić jakieś płytki z BP :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracochłonne i efektowne :) pięknie skomponowana całość :)
    PS.Wiesz od długiego czasu szukałam srebra i złota do stempli i dzięki Twojej recenzji kupiłam Metallic Avonu - są bajeczne :) Dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  6. płytka jest świetna a Envy obłędnie piękny *.* bardzo fajny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta zieleń i nawet ładnie się odbija ;) A w tej płytce się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ci to wyszło bardzo podoba mi się ta zieleń !

    OdpowiedzUsuń
  9. super pazurki, wygrałam ta płytkę ostatnio, może stworze coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne mani :) a ten Avonek jest faktycznie rewelacyjny - ta głęboka zieleń jest wprost hipnotyzująca

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie na kciuku podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie :) fajnie, że lakier i do stempli się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje próby współdziałania z takowymi płytkami na razie za dobrze nie wychodzą :/ ale Twoje mani jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda to zdobienie, zieleń mam jedną z avonu ale taka jakaś lipna jest a ta taka fajna intensywna...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta zieleń mnie kusi strasznie! A wzorek mam ten sam na paznokciach, ale w zupełnie innym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam zielonego lakieru do paznokci, ale taki ciemny odcień bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń