Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.12.2014

Hean - 857 Sugar Coral

Ten ciągły brak słońca (w Polsce) jest trochę dobijający. Szczególnie kiedy jest tak ponuro i akurat trzeba zdobić jakieś zdjęcia. Temu lakierowi zrobiłam niemal setkę zdjęć a tylko kilka nadawało się do publikacji. Brak ostrości, przekłamane kolory, ciemno...
No to sobie ponarzekałam ;)

This constant lack of sun (in Poland) is a bit depressing. Especially when its so dark (at least in Poland) and I just have to take some photos. I took nearly a hundred of photos of this polish and only a few is good enough to be published. A lack of focus, wrong colours, too dark...
Ok, enough complaining ;)



To kolejny lakier z serii Sugar Crystals. I tak jak Sugar Violet ten też nie jest piaskiem, a takim satynowym matem. Jego powierzchnia po wyschnięciu jest niemal gładka. Niemal - bo lakier napakowany jest bardzo drobniutkim brokatem i całą masą drobinek flejksowych. Pokażę go Wam w wersji błyszczącej,bo jest prześliczny (jak tylko pokaże się trochę słońca).
Konsystencja średnio-gęsta, pigmentacja dobra. Lakier kryje przy dwóch warstwach. Kolor określiłabym jako bardzo jasny koral, albo łososiowy. Nie jest to mój ulubimy odcień, bo moja skóra jakoś żółto przy nim wygląda, ale jest ładny, dosyć neutralny i mam wrażenie jakby był przejrzysty.
Wysychanie w normie, trwałość dobra. Dzisiaj mija trzeci dzień i mam tylko lekko starte końcówki.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Lemon Fortifier)



This is another polish from the Sugar Crystals collection. And just as Sugar Violet this one is not a sand polish either. It has a satin matte finish. After its dry its almost completely smooth. Almost - because its packed full of tiny glitter and lots little flakies. I will try to show it to You with shiny top coat, because then it looks amazing (as long as the sun comes out).
The consistency is medium-thick, pigmentation good. It gives full coverage with two coats. The colour I would all a light coral, or salmon pink. Bot my favourite shade - my skins looks so yellow with it. But it is a nice shade, pretty neutral and it feel like see-though.
Drying type within norms, durability is good. Today is a third day I am wearing it and I just have a slight tip wear.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Lemon Fortifier)





***

Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez HEAN.
This product was provided by HEAN for a review.

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny - na niego możliwe że i bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znów mnie wyprzedziłaś z recenzją ;) też miałam spory problem z uchwyceniem koloru trochę pokombinowałam z fleszem, ale nie wiem czy efekt jest zadowalający ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mnie ubiegłaś ze złotym i granatem ;)
      Kolor delikatny, pogoda do kitu... ciężko uchwycić dobrze kolor.

      Usuń
  3. Taka brzoskwinka :) A pogoda rzeczywiście jest mega dobijająca :((((

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten lakier.
    Ale masz zadbane skórki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się obiema łapkami pod narzekaniami na egipskie (choć polskie) ciemności :p

    OdpowiedzUsuń
  6. urokliwy :) ciekawe jak ze zmywaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie zmylam. No trochę trzeba się pomęczyć i te drobinki lubią wędrować po skórze.

      Usuń
  7. Fajny ten kolor, ale raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwny jakiś taki troszkę, no i jak w przypadku fioletu - trochę szkoda że jednak nie piasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, cała ta seria kusi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery z całej serii są śliczne i naprawdę niedrogie:) Bardzo polecamy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. daje przepiękny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń