Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.12.2014

Hean - 854 Sugar Indygo

Wystarczy, że przylecę do Polski od razu jakiś paznokieć mi się łamie. Za każdym razem :p
Dlatego też dzisiaj, korzystając ze słońca, które za często się nie pokazuje, pokażę wam lakier na moich wyjątkowo krótkich paznokciach. Aż się dziwnie z takimi czuję ;)

As soon as I land in Poland i just have to break a nail. Every single time :p
And since today is sunny, and that doesn't happen often here, I will show You a polish in my super short nails. I feel weird with this length ;)



To kolejny pasek z kolekcji Sugar Crystals od Hean. Dwa poprzednie lakiery tej piaskowej faktury nie miały. Tu już się pojawia i w dodatku pięknie błyszczy drobnym niebieskim i srebrnym brokatem. Nie jest to jednak mocny, szorstki piach.
Kolor wychodzi nieco inaczej na paznokciach. Nie jest to tak intensywny odcień jak w buteleczce.
Konsystencja przyjemna, nie za gęsta. Lakier potrzebuje 2 średnich, lub cienkich warstw aby dać pełne krycie. Ja nałożyłam 3 cienkie i wydaje mi się, że trochę ten piaseczek znikł przy trzeciej warstwie. Przy dwóch był bardziej wyczuwalny, ale nadal widziałam białe końcówki paznokci.
Wysychanie w normie, trzeciej warstwie trzeba dać odrobin więcej czasu, bo pozostaje plastyczna przez chwile. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Lemon Fortifier)



This is another sand polish from Hean's Sugar Crystals line. The previous two didn't have that sandy texture - here it appears again and it shines with lots of tiny blue and silver glitter. It is not a strong and rough sand effect though.
The colour shows a bit different on then nails than in the bottle. It is not so intensive.
The consistency is good, not too think. The polish needs 2 medium, or 3 thin coats for full opacity. I applied 3 thin ones and I think that the sand effect disappeared a bit with the third layer. But after two I still could see white tips of the nails.
Drying time within norms, You will need to give the third coat a bit more time as it stays soft a bit longer.
On photos: 3 coats + base coat (Avon Lemon Fortifier)




słońcu/in the sunlight:





***

Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez HEAN.
This product was provided by HEAN for a review.


22 komentarze:

  1. bardzo ładny, choć chyba wolę jeans ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ciągle najładniejszy jest czerwony :)

      Usuń
  2. Lakier śliczny, a paznokcie chyba jeszcze bardziej! Naprawdę piękne króciaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Już się przyzwyczaiłam do dłuższych i nieswojo mi z krótszymi :p

      Usuń
  3. taki świąteczny, piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem przyjemny, ale te poprzednie mniej piaskowe były bardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi sie coś w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chcialabym mieć takie 'krótkie' : P ja mam takie jak zapuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za piaskami ale ten jest interesujący

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, choć niebieskości na paznokciach nie lubię ;))) a ogólnie kolor uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny jest! Tak samo jak twoje paznokcie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor i bardzo podoba mi się to wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety też połamałam pazury do zera :(

    OdpowiedzUsuń