Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.12.2014

Hean - 852 Sugar Gold.

U Joanny możecie już obejrzeć wszystkie odcienie kolekcji Sugar Crystals. Mi pozostały jeszcze dwa lakiery. Dzisiejsze złotko i róż, który mam nadzieje pokazać Wam w przyszłym tygodniu. 

On Joanna's blog You can already see all the Sugar Crystals shades. I still have to show You two of them. Today's gold one and a pink that I hope to swatch next week.



Złoto ma taki lekko perłowy blask, przez co wydaje się być takie miękkie. Odcień nie za ciemny, schnie do półmatu. Drobinki piaskowe są dosyć wyczuwalne, a brokat ładnie połyskuje. Konsystencja dobra, nie rozlewa się po skórkach, kryje całkowicie przy dwóch warstwach. Nie smuży, dosyć szybko wysycha. 
Nie zwykłam nosić złotych lakierów na paznokciach, dlatego trochę nieswojo się z nim czuje. Jutro pokażę co na nim zmalowałam :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 



This gold has a slight pearly finish that makes the polish look kinda soft. The colour is not too dark, dries to half-matte. Sandy particles are pretty noticeable and the glitter gives a bit of sparkle. The consistency is good, doesn't flood the skin and gives a full coverage with two coats. Doesn't smudge and dries fast. 
I am not used to wear gold polishes that's why I feel a bit weird with it. Tomorrow I will show it to You with something extra :)
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




***

Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez HEAN.
This product was provided by HEAN for a review.

20 komentarzy:

  1. Nie mój typek, na kimś ładnie, ale sama bym się z nim nie czuła za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt, ale też bym ich nie nosiła solo na wszystkich paznokciach - jako akcent na jednym lub 2 pazurkach wyglądałby na pewno świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja samego też raczej bym nie nosiła ;p ciekawe co na nim zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samego złotka chyba bym się nie ośmieliła nosić na paznokciach, ale muszę przyznać, że ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samego złotka chyba bym się nie ośmieliła nosić na paznokciach, ale muszę przyznać, że ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudo! Uwielbiam ostatnio złoto i noszę je nawet częściej niż srebro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Kochana sprawdź czy dostałaś mojego e-maila, bo czasami mi giną w loci ;/ ;)

      Usuń
    2. Dostałam :)
      Powinnaś dostać już potwierdzenie.

      Usuń
  7. Fajna struktura lakieru, chociaż ten żółty odcień złota to raczej nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię złoto na paznokciach, a ten lakier baardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor piękny ale ja się w takich źle czuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier solo na wszystkich paznokciach raczej średnio wygląda, ale w połączeniu z innym kolorem może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama w takich lakierach nie gustuję jednak na sylwestrową noc sama mogłabym takim złotkiem pomalować pazurki :)

    OdpowiedzUsuń