Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.12.2014

Haul - Skarby Syberii, Ziaja, Avon, Golden Rose.

Mój pobyt w Polsce dobiega końca. Poodbierałam przesyłki, zamowienia, odwidzielam kilka sklepów, ktore były na liście i oto co sie uzbieralo. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko zabrać ze sobą. 

My visit in Poland is about to end. I picked up all my parcels, orders, visited some shops I was planning to and here is what I got. Hope I manage to get everything with me.


Na początek zamówienie ze sklepu Skarby Syberii poczynione jeszcze w październiku. Napaliłam się strasznie na te mydła i nareszcie będę mogła je wypróbować. Oby moje włosy je pokochały.


- Biała myjąca glinka Agafii
- Bania Agafii Niebieska oczyszczająca maseczka do twarzy "cera tłusta i mieszana"
- Specjalny szampon do włosów "Aktywator wzrostu"
-Mydlo Dziegciowe w kostce (alez strasznie smierdzi :p )
- Balsam do włosow na kwiatowym propolisie
- Krem na dzień z organicznym ekstraktem Zielonej Herbaty
- Czarne mydło Agafii
- Kwiatowe mydło Agafii
- I 3 świetnie dobrane gratisy do zamówienia: "Szmaragdowa" maska kosmetyczna z rumiankiem i melisą, niebieska glinka kosmetyczna "tonizująca" i specjalny balsam Aktywator wzrostu.

Firstly my order from Skarby Syberii online shop that I places on October. I really wanted to try those soaps and now I can finally try them. I hope my hair will like them too.

- White cleansing clay Agafii
- Blue cleansing face mask Agafii
- Shampooactivating hair growth
- tar soap (damn its stinky)
- Hair balm with flower propolis
- Day cream with organic Green Tea extracts
- Agafii black soap
- Agafi flower soap
- and 3 perfectly selected gifts: "Emerald" mask with chamomile and Melissa, blue clay mask and growth boosting hair balm.

Odwiedziłam nowy sklep Ziai we Wrocławiu. Przemiłe Pani dodają gratisy do zakupów ;)

- Ziaja Pro peeling z mikrogranulkami
- Odżywka wygładzająca w sprayu
- Dezodorant
- Tonik nagietkowy
- Zestaw z olejkiem arganowym (krem na dzień/noc, masło do cala i krem do rąk)
- Maseczka Liście zielonej oliwki
- i jako gratis żel do higieny intymnej.
- Balea załapała się na zdjęcie - to dostałam od kuzynki.

I also visited Ziaja shop in Wrocław. Lovely ladies give free products to bigger shopping ;)

- Ziaja Pro face scrub
- Smoothing hair conditioner in spray
- Deodorant
- Calendula face toner
- Set with argan oil (day/night face cream, body butter and hand cream)
- Green Olives leaf face mask
- as a gift I got intimate wash
- Balea shampoo from my cousin as an extra to the photo.




Zamówienia Avonu z 3 katalogów:

- Kolejna buteleczka serum do włosów. Już o nim pisałam TU.
- Krem na noc Naturals 
- Krem na dzień Naturals
- Masło do ciała Skin So Soft z olejkiem jojoba
- krem pod oczy Anew Clinical - już go miałam kiedyś i mi pasował
- Anew Nutri-Advance lekki krem - dla mnie i już jest w użyciu
- Anew Nutri-Advance bogaty krem - oddałam mamie, ona lubi takie treściwe kremy
- Avon Care krem do rak z oliwą z oliwek i prowitaminą B5
- Planet Spa krem do rąk i stóp z jagodami Acai - ależ pięknie pachnie!
- Cień do powiek w kremie Forever Bronze
- Clearskin Professional krem przeciw wypryskom - mój ratunek, gdy coś zapcha, uczuli... To już chyba 4 opakowanie.
- kredka do brwi Dark Brown - już w użyciu, akurat skończyła mi się poprzednia.
- 3 lakiery metaliczne. Pisałam już o nich TU. Te zostają w Polsce, żebym nie musiała ich ciągle ze sobą wozić.

Avon orders from 3 catalogs:

- Another bottle of hair serum. A already wrote about it HERE.
- Naturals night cream
- Naturals day cream
- Skin so soft body butter with jojoba oil
- under eye cream Anew Clinical - I had it some time ago and I liked it.
- Anew Nutri-Advance light cream - already in use
- Anew Nutri-Advance rich cream - I gave it to my mum, she likes those heavy creams.
- Avon Care hand cream with olive oil and B5 vitamin
- Planet Spa hand and foot cream with Brazilian Acai berries - man, it smells amazing!
- eye shadow ink Forever Bronze
- Clearskin Professional face cream - my savior when I get some nasty pimples...  It must be my 4th bottle.
- Brow pencil Dork Brown - already in use. I just finish my previous one.
- 3 metallic nail polishes. I reviewed them HERE already. Those will stay in Poland so I don't have to carry them with me all the time.


I jeszcze ciepłe z ostatniego katalogu nr 17. 

- Nowa seria Avon Care: Intensywnie kojący krem do ciała SOS, Intensywnie kojący balsam SOS, krem do rąk 
- baza pod lakier wyrównująca płytkę
- konturówka Saturn Grey

And still warm order from the last 17 catalog.

- New Avon Care line: Intensive relief cream, Intensive relief SOS balm, hand cream
- Ridge filling base coat
- Eye pencil Saturn grey

Najnowsze piaskowe lakiery do paznokci :)

New sandy nail polishes :)


- Silver Crystals 
- Teal Glitter
- Polishes Plum
- Black Sequins


- Cherry Dazzler
- Radiant Rose
- Crystalized Pink

Na koniec skromne zakupy w Golden Rose. Dałam sobie limit 3 lakierów i się go dzielnie trzymałam.

Last but not least a very small Golden Rose haul. I gave myself a limit of 3 nail polishes and I stuck to it.


- Rich Color 102, 108
- Color Expert 91

Wszystko :)
Co Was najbardziej interesuje?

Thats all :)
What are You interested in the most?

30 komentarzy:

  1. Mam bazę wyrównującą płytkę z Avonu i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie używałam, ale podoba mi eis, ze ma taki mleczny kolor. Obym też była zadowolona :)

      Usuń
  2. Musze koniecznie zakupić sobie te lakiery z Avon - zarówno te piaskowe jak i metaliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz :p
      Obie serie są świetne. Piaski już aprobowałam na jednym paznokciu i wszystkie są boskie! Najmniej podoba mi się Radiant Rose.

      Usuń
  3. czarne i kwiatowe mydło agafii jest mega! uwielbiam oba. a ziaji i avonu nie lubię raczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokładam w nich wielkie nadzieje :)

      Usuń
  4. nowe lakiery avon są piekne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są są :) Firma chyba coraz bardziej się stara..

      Usuń
  5. Kuszą te nowe lakiery z Avon'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że nie będziesz płacić za nadbagaż ;) czekam na fotki avonowych piasków, bo lubię je oglądać a sam jeszcze się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście sama :)
      no i Skarby Syberii wyglądają interesująco, też skusiłam się teraz na kilka saszetek

      Usuń
    2. Mogę całkiem sporo przemycić ;)
      Piaski zaczną się pojawiać w tygodniu jak się rozpakuję :)

      Usuń
  7. na bogato! :) kusi mnie ten krem Clearskin, ale zawsze kończę z czymś innym
    pokazuj szybko te piaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupuje gdy tylko kończy mi się poprzednie opakowanie. Świetny jest do stosowania punktowo, ale na cala twarz tez nakładam.
      Piaski będą jak wrócę do siebie w tygodniu :)

      Usuń
  8. Chcę zobaczyć te piaskowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że pokazałaś nowe piaski z Avonu. Zastanawiam się nad nimi dość mocno ;-P
    Tylko mam wrażenie, że dwa z nich mogą być bardzo podobne do dwóch piasków z Golden Rose, które już mam: Polishes Plum do 58 i Black Sequins do 60.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten 58 to możliwe że mam... Porównam w czwartek. Ale wydaje mi się, że
      avon jest bardziej fioletowy.
      Czarnego GR nie mam.

      Usuń
  10. Jakie fajne zakupy :)) Ja mam tylko 1 piasek, i ten zestaw SOS i jestem go ciekawa, wzięłam zestaw z balsamem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tym z balsamem... Póki co ten malutki balsamik i krem do rąk to mega tłuścioszki :p

      Usuń
  11. zakupy z mojego ulubionego sklepu -skarbysyberii :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie będę oryginalna jak napiszę że chętnie bym piaski avonu zobaczyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. rosyjskie kosmetyki strasznie mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ziaja dla mnie jest firmą, po której nie wiem czego się spodziewać.
    Żele do HI lubię, antyperspiranty lubię, kremy do rąk też, żele pod prysznic też, ale wszelkie kremy mnie zapychają,
    a szampony i odżywki katują moje włosy...
    A za Avonem jakoś nie przepadam, wolę Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This is a fantastic haul post!

    OdpowiedzUsuń
  16. piaski z avonu wyglądają obiecująco ;D

    OdpowiedzUsuń