Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.12.2014

Delikatne złote stemple. Delicate gold stamps.

Dzisiaj mam dla Was coś bardzo delikatnego. Nie chciałam mieć dużo na paznokciach, ale chciałam dodać coś do tego lakieru Mudslide od Avonu, bo tak smutno sam wyglądał.

I have something very delicate. I didn't want to have to much on my nails this time, but I wanted to add something to this Avon Mudslide nail polish so it doesn't look so sad.



Do stempli użyłam płytki ze sklepu Born Pretty Store BP-05 i złotego metalicznego lakieru Avon Gold Leaf. Wybrałam ten najdrobniejszy wzór o góry, taśmą klejąca wyznaczyłam gdzie ma być stempel i reszta poszła już szybko. Wzorek odbił się bardzo dobrze, dodałam jeszcze tylko top coat i tyle. 





For the stamps I used a plate from Born Pretty Store BP-05 and a gold nail polish from Avon Gold Leaf. I chose the most detailed patterns at the top of the plate, using tape I selected where I want to have the image and the rest went really fast. The pattern transferred perfectly. I added some top coat and that was it.



Do mnie trafiła starsza wersja płytki z mniejszymi wzorami. Teraz w sklepie jest jej nowa wersja, która bardziej mi się podoba własnie ze względu na wielkość wzorów.
Możecie ją kupić TU.

Pamiętajcie o zniżce 10% na wszystkie produkty w cenach regularnych. 
Kod: BAVQ10

I got older version of the plate with smaller images. Right there is a newer version available and I like it more because it has the images bigger.
You can purchase it HERE

Remember about 10% discount for all products in regular price.
Code: BAVQ10





***

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

22 komentarze:

  1. Piękne , napatrzeć się nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na wykorzystanie za małych wzorków ;) bardzo ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, delikatny efekt :) Muszę sobie zamówić jakiegoś metallica z Avon skoro tak świetnie sprawdzają się w stemplowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna płyteczka, jaka szkoda że jej jeszcze nie mam

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie z tym wzorkiem! też mam tę płytkę właśnie, muszę coś z nią zmalować :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny lakier. AVON ma dobre lakiery! Za rok i jeszcze bdzie na chodzie ten lakier :)))

    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się razem komponują, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ten lakier jest do stempli świetny! bardzo fajnie takie mani wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dokładnie tą samą starszą wersję płytki i bardzo żałuję że nie wstrzymałam się z zakupem i nie mam tej z większymi wzorami bo motywy są piękne. A u mnie te mikro wzorki nie starczają na całą płytkę - porażka :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh... ja też mam tę starszą wersję. No cóż, nie pozostaje nic innego jak kombinować :-P Tobie świetnie udało się ,,wybrnąć" z małego wzoru - wygląda tak jakby właśnie miał być tak użyty :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam te mikro wzorki, niestety, trzeba będzie myśleć nad stemplowaniem kawałków, ty świetnie sobie z tym poradziłaś. Wyszło bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  12. robiłam kiedyś bardzo podobne stemplowanie - bardzo mi się podoba :) dzięki Tobie kupiłam te metaliki do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie urokliwe te stempelki!

    OdpowiedzUsuń