Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.12.2014

Avon - Polished Plum

No nareszcie Avon wypuścił piaskowe lakier. Trochę to trwało, ale warto było  czekać, bo kolekcja "Stardust" jest prześliczna. W jej skład wchodzi 7 połyskujących, brokatowych lakierów. Dzisiaj pierwszy - Polished Plum.

Finally Avon released sand nail polishes. It took them a while, but it was worth waiting. The "Stardust" collection is amazing. We have seven glittery, sparkly nail polishes here and today I have the first one for You.




Polished Plum to bardzo ciemny fiolet. Mam czasami wrażenie ze to niemal czarna baza a fioletowy odcień dają mu wszelakie połyskujące drobinki. W buteleczce widać je dokładniej - mienia się złotem, czerwienia, zielenią i fioletem. Na paznokciu po wyschnięciu lakier jest matowy, wiec i mniej połyskliwy (korci mnie, żeby pokryć go topem).
Konsystencja przyjemna, napakowana piaseczkiem i tym brokacikiem. Schnie dobrze, krycie również całkiem niezłe. Właściwe już jedna warstwa dawała bardzo przyzwoite krycie. Nie wiem czy to nie zasługa bazy, która zwiększyła przyczepność lakieru, bo na wzorniku (poniżej) musiałam nałożyć aż 3 warstwy. Szorstkość piasku jest bardzo wyczuwalna, ale nie drapie.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)





Polished Plus is a very dark purple colour. Though sometimes I have a feeling it is a black base and all the purple colour it gets from the little particles. In a bottle You can clearly see all the gold, red, pink, green and purple tiny glitter. On the nails after its dry they are not so visible since the polish is matte (I am tempted to add some top coat).
The consistency is goo, packed with sand and the glitter. It dries ok, and has pretty good coverage as well. I dunno if it is not thanks to my base coat that made the polish stick better, but already after one coat it look very good, where on the fake fake nail (photo below) I have to apply three coats. The grid is very nice, but doesn't scratch.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)




I jeszcze porównanie z Golden Rose Holiday 58


And a comparison to Golden Rose Holiday 58




Avon jest bardziej fioletowy i ciemniejszy. Golden Rose ma dużo więcej czerwonych tonów. Ale drobinki wydają się być niemal takie same. Mają podobną konsystencje. GR jest odrobinę rzadszy.
Warto mieć oba ;)

Avon is much more purple and darker. Golden Rose has more red tones. But the sparkly bits seem to be the same. The consistency is very similar. GR is slightly more runny.



15 komentarzy:

  1. trochę przypomina też piasek z wibo ;) śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego z Wibo nie mam.
      Owszem, bardzo ładny :)

      Usuń
  2. Ja miałam ochotę od razu zamówić sobie wszystkie! Są piękne ale jako pierwszy skusiłam się właśnie na ten ;D Cudownie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wzięłam wszystkie, a planowałam tylko 3 :p

      Usuń
  3. Rzeczywiście są inne :-) Piasek z Avonu wydaje się mieć więcej niebieskich tonów w fiolecie. Dziękuję za porównanie! :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny piaseczek! i podobny do GR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że na żywo jest jeszcze piękniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny piasek. Czekam na resztę - widziałam piękne kolory w świecie, więc pewnie u nas wreszcie też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny, już jestem ciekawa reszty ;D
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor bardzo przypadł mi do gustu i ta buteleczka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojęcia nie miałam, że Avon i GR mają takie cuda w kolekcji

    OdpowiedzUsuń