Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.12.2014

Avon - Gel Finish Envy

Dawno nie pokazywałam żadnego lakieru z serii Gel Finish, a jeszcze mi ich kilka zostało. Tą zieleń trzymałam specjalnie na zimę. Chciałam z nią zrobić jakieś świąteczne zdobienie, ale zabraklo mi czasu. Pokazuje ja dzisiaj a jutro będzie coś nieco zimowego, ale nie świątecznego.

I didnt show You any Gel Finish polishes in a while and I still have some colours to swatch. This green I kept for winter on purpose. I wanted to do some christmas nail art, but I run out of time. I am showing it today solo and tomorrow some slightly wintery nail art.



Lakier ma przepiękny, intensywny odcień zieleni z masą delikatnego shimmeru, który nadaje mu lekko metaliczne wykończenie. Mam wrażenie, że to taki lekki duochrom, bo potrafi pokazać sporo grafitowych tonów. Bardzo lubię takie kolory. Konsystencja kremowa, z tych nieco gęstszych. Pigmentacja bardzo dobra - na kciuki (maksymalnie skrócone) nałożyłam jedną średniej grubości warstwę. Na pozostałe paznokcie dwie cienkie i wszystkie paznokcie wyglądają tak samo. Schniecie dobre, wykończenie mega błyszczące. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Sally Hansen Maximum Growth plus)




This polish has such a gorgeous shade of green with lots of delicate shimmer that gives it a slight metallic shine. Sometimes it feels like it is a very delicate duochrome since it can show lots of gunmetal tones. I just love those kind of colours. The consisntency is creamy, more from the thick side. The pigmentation is very good - on my thumbs (super short this time) I applied one medium coats. On the other nails two thin ones and they all look the same. Drying time is good, and its is super glossy.
On photos: 2 coats + base coat (Sally Hansen Maximum Growth plus)



***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi bardzo dopowiada :)
      Ale Ty szybka jesteś :p

      Usuń
  2. uwielbiam taką szmaragdową zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory. Mimo że mam coś innego w zbliżonej kolorystyce, to na ten się pewnie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten kolor, a z tej serii nie miałam żadnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor. Ciekawa jestem jak z trwałością tego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny, nieco choinkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam takiego koloru lakieru, ale chyba się przekonam do zieleni na pazurkach, bo ten wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne wykończenie, chociaż kolor nie mój :D Miałam ze trzy lakiery z Avon, co jeden to gorszy i postanowiłam trzymać się od nich z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. choinkowy ;) albo taki gadzi nieco :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor, dużo zyskuje dzięki wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zieleń, taka nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny :) nie lubię lakierów Avon, więc poszukam takiego np. z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny choinkowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przymierzam się do niego i chyba się skuszę :) Piękny jest

    OdpowiedzUsuń