Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.12.2014

Avon - Crystalized Pink

Ten lakier towarzyszył mi przez cale 3 dni świąt. Dzisiaj mija czwarty dzień i już wieczorem go zmyję. Nawet nie dlatego, że  brzydko wygląda, bo nadal pięknie połyskuje i tylko końcówki są starte, ale dlatego, że chce już kolejny wypróbować.

This polish was with me though the whole 3 days of Christmas. Today is the fourth day I have it on my nails and I think it's time to remove it. Not because it starting to look ugly, cause it is still in pretty good condition, sparkles and all. I just have some tip wear. I simply wanna try the next one already.




Konsystencja przyjemna, średnio gęsta napakowana piaskowymi drobinkami i większymi heksami. Naprawdę świetny efekt. Po wyschnięciu (a wysycha szybko) pozostaje błyszczący i jaki lekko metaliczny. Piaskowy dosyć mocny, ale nie drapiący - taki jak lubię. Chciałam go ostemplować, ale tak mi się podoba samodzielnie, że nic nie dodawałam. Może innym razem :) Myślę, że będzie świetny na Sylwestra.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)





The consistency is nice, medium thick full of sandy particles and larger hexagon glitter. It all gives a really cool effect. after its dry (and it dries pretty fast) it stays shiny and slightly metallic. The sandy finish is intensive, but doesn't scratch - just the way I like them. I wanted to add some stamps, but I like it so much on its own that I left it just as it is. Maybe another time :) I think it will be great for New Years parties.
On photos: 2 coats + (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)





Który byście chciały zobaczyć następny? Pokażę ten z największą ilością głosów.

Which one would You like to see next? I will show the one with the most votes.




- Silver Crystals 
- Teal Glitter
- Polished Plum
- Black Sequins


- Cherry Dazzler
- Radiant Rose
- Crystalized Pink


40 komentarzy:

  1. bardzo ładnie się prezentuje ;) a jako następny chciałabym zobaczyć radiant rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda <3 Jako następny poproszę Black Sequin ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, ale mimo wszystko za delikatny/za jasny jak dla mnie ;p mam coś podobnego z Gosha i nie jestem co do niego przekonana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie jasne tez :) Gosha nie znam.

      Usuń
  4. Super wygląda :) ja ostatnio miałam na pazurkach Radiant Rose :) jako następny chciałabym zobaczyć Silver Crystals :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny ....hmm Silver Crystals !!! ten róż jest rownie piękny jak fiolet który pokazywałaś wcześniej :) magiczna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo magiczna. Postarał się Avon :)

      Usuń
  6. Piękny! Mam śliwkę z tej kolekcji i jestem w niej zakochana <3
    Następny poproszę Teal Glitter, bo zastanawiam się czy nie zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiaj się - bierz :p Tez jest prześliczny.
      A śliwka jest boska.

      Usuń
  7. Mam taki z O.P.I. uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet ładny, choć nie w moim stylu ;) Ciekawi mnie Cherry Dazzler ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. strrrasznie mi się podobają te buteleczki, są takie... eleganckie :) dość przyjemny kolor, ale chciałabym teal glitter zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż mi chęci na piasek jakiś na paznokciach narobiłas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest, ja jakoś omijam lakiery z Avonu - ale chyba to błąd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blad! Te starsze lakiery może nie były najlepsze... ale ostatnie kolekcje są naprawdę świetne. Uwielbiam te wszystkie piaseczki, metaliki sa genialne do stempli i jeszcze Gel Finish <3

      Usuń
  12. Ale apetyczne ciacho. mniam ;) Widziałam na kanale Avon te lakiery i ten jasny podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też go mam i mi się podoba :)) Szkoda tylko, że tak szybko ścierają się końcówki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko? U mnie tak jak przy innych piaskach. Nosiłam 4 dni i były starte ale nie mocniej niż przy Kiko czy Golden Rose.

      Usuń
  14. bardzo ładny, przyglądałam się tym lakierom :)
    ja poproszę black sequin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, mam podobny z P2.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny efekt na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Następne poproszę Cherry Dazzler lub Black Sequins :-) Dobrze, że Crystalized Pink nie jest taki bardzo ,,pink" :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest... to taki różowy szampański kolor.

      Usuń
  18. No piękny jest :D
    Następny proszę śliwkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Długo się nad nim zastanawiałam,a le ostatecznie nie zamówiłam. Łanie wygląda, ale obawiam się, ze chłodny odcień nie pasowałby do mojej "łapki". :)

    OdpowiedzUsuń
  20. One wszystkie są piękne! Ja już czekam, aż pokażesz ten turkusowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się,ale nie skusiłam się na ten odcień...interesuje mnie bardzo Silver bo nad nim myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o ile śliwka podobała mi się tak sobie, to ten jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba! Ja poproszę albo turkusowy, albo czarny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne :) ciekawi mnie jeszcze odcien teal

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w tym lakierze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam go i jestem nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń