Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.11.2014

Zużycia października. November's empties.


Nie mogłam się zabrać za tego posta. Po pierwsze, mam tyle pięknych lakierów do pokazania, że nie miałam gdzie go wcisnąć.  A po drugie jak patrzę na ta górę pustych opakowań to odechciewa mi się pisania :p
Z okazji dzisiejszej niedzieli mm dla Was dwa posty podsumowujące :) Cieszycie się?

I just couldn't start writing this post. Firstly, I have so many pretty nail polishes to show You that I didn't have where to fit it. And secondly when I look at that pink of empty boxes I don't feel like writing :p
And because today is Sunday I will have two summary posts for You. Are You happy?



Ciało:
1. Cien zmywacz do paznokci - lubię, często do niego wracam. Kupię ponownie.
2. Avon Planet Spa peeling do ciała ze śródziemnomorską oliwą z oliwek i kwiatem pomarańczy - delikatniejszy od tego z Morzem Martwym [klik]. Drobinek jest dużo, ale są malutkie. Peelinguje, poleruje, oczyszcza. Nie wysusza i nie podrażnia. Nie taki zły, chociaż wolę jak drobinki mocniej drapią. Nie wiem czy kupię ponownie.
3. Avon Planet Spa krem do rąk i stóp z ekstraktem z lilii wodnej - do rąk go nie używałam, bo zostawiał klejącą warstwę. Do stóp spisywał się bardzo dobrze. Ale raczej nie kupię ponownie. Do stóp wole świeże zapachy.
4. Manava żel pod prysznic z ekstraktem z granatu - obłędny zapach, dobrze się pieni. Cześć zużyta pod prysznicem, a cześć jako mydło do rąk. Taka wielka butla wystarcza na wszystko. Kupię ponownie. 
5. Avon Naturals owocowe mleczko do ciała Granat i mango - całkiem przyjemny zapach, fajna lekka konsystencja, nawilżenie wystarczające na cieplejsze dni. Produkt przeciętny. Nie kupię ponownie.
6. Palmolive nawilżający żel pod prysznic - uwielbiam go na tyle, że nawet te wielkie butle mi się nie nudzą i już mam kolejną. Przepięknie pachnie, ma kremową konsystencje, kwietnie się pieni, myje, nie wysusza... Uwielbiam! Kupię ponownie.
7. L`Occitane balsam do ciała - właściwie dwie miniaturki. Fajny produkt, bardzo dobrze nawilża, pachnie trawą cytrynową. Cena zabójcza, więc z pewnością nie kupię całego opakowania.

Body:
1. Cien nail polish remover - I like it and go back to it from time to time. I will buy it again.
2. Avon Planet Spa Mediterranean olive oil with orange flower body scrub - gentler than the one with Dead Sea minerals [click]. There is lots of peeling particles in it, but they are smaller. It scrubs,smooths, cleanses, doesn't dry or irritate. It is not bad, though I prefer those harsh scrubs. I dunno if I will buy it again.
3. Avon Planet spa Egyptian Secrets hand and foot cream - i didn't use for for hands, cause it was leaving a strange sticky film. It was ok for feet. But since I prefer fresher fragrances for my feel, I will not buy it again.
4. Manava shower gel with pomegranate extract - great fragrance and foams well. Some part was used under the shower, some as a hand soap. Such big bottle is enough for everything. I will buy it again.
5. Avon Naturals pomegranate&mango body lotion - nice fragrance and a light consistency. It is a good moisturizer but for warmer days. Average product. I will not buy it again.
6. Palmolive moisturizing shower gel with olive - I adore it so much that even that huge bottle doesn't bother me and I already have another one. It smells amazing, foams well, has a creamy consistency, washes and doesn't dry. I love it. I will buy it again.
7. L`Occitane body milk - those actually samples. Nice product, moistures well and smells like lemon grass. The price is high so I will definitely not buy a full size product.


Włosy:
8. Ziaja Med szampon przeciw wypadaniu włosów - kupię pownownie [pełna recenzja]
9. Garnier szampon z olejkiem arganowym i kameliowym - kupię ponownie [pełna recenzja]
10. Garnier Fructis odżywka lśniące i gładkie - kupię ponownie [pełna recenzja]
11. Herbal Essnses szampon do włosów z rumiankiem i aloesem - nie kupię ponownie [pełna recenzja
12. Garnier odżywka do włosów 5 ziół - bardzo intensywny zapach. Czasami aż trochę mi przeszkadzał. Wygładza, nie obciąża włosów, nie powoduje ich przetłuszczania. Wydajność średnia i ogólny efekt też średni. Nie kupię ponownie.

Hair:
8. Ziaja Med against hair loss shampoo - I will buy it again [full review]
9. Garnier hair shampoo with camellia and argan oil - I will buy it again [full review]
10. Garnier Fructis Sleek & Shine hair conditioner - I will buy it again [full review
11. Herbal Essence hair shampoo with chamomile and aloe - I will not buy it again [full review]
12. Garnier hair conditioner with 5 herbs - super intensive fragrance. Sometimes it was a bit too much. It smoothes the hair, doesn't make the greasy or heavy. The efficiency is very average and the overall effect as well. I will not buy it again.


Twarz:
13. Garnier płyn micelarny 3w1 - kupię ponownie [pełna recenzja]
14. Nivea Hydro Care pomadka do ust - świetna jest :) Nawilża, natłuszcza, chroni, nie klei się i nie pozostawia grubej, ciężkiej warstwy. Kupię ponownie.
15. Ziaja krem nawilżający matujący 25+ - kupię ponownie [pełna recenzja]

Face:
13. Garnier micellar cleansing water - I will buy it again [full review]
14. Nivea Hydro Care lip balm - it is great :) Moisturize, protects, it's not sticky and doesn't leave a heavy film. I will buy it again.
15. Ziaja moisturizing mattyfying face cream 25+ - I will buy it again [full review


Próbki/Samples:
- Avene krem ochronny 50+ 
- Pedi Relax krem do stóp/foot cream
- Avon Sparkling Peach
- Avon Infinite Moment, Perceive Soleil, Fleur

Ogromne denko! Dla porównania zobaczcie haul z poprzedniego miesiąca [klik] :p

So many empties! To compare check out the lasts month haul [click] :p

Najlepszy produkt: nie umiem wybrać jednego - żel Palmolive, odżywka do włosów Fruktis, płyn micelarny Garnier, krem do twarzy Ziaja
Najgorszy produkt: szampon Herbal Essences i próbka szminki (paskudny kolor)

Koniec :) Pozbyłam się wora plastiku (wszystko do recyklingu oczywiście)

Best product: I cannot chose just one - Palmolive shower gel, Fructis hair conditioner, Garnier micellar water and Ziaja face cream.
Worst product: Herbal Essences shampoo and lipstick sample (nasty colour)

The End :) I got rid of a bag of plastic (recycled of course)

15 komentarzy:

  1. Ogromne denko oraz masa ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście sporo tego ;) nie miałam żadnego z tych produktów, może skuszę się na żel Palmolive :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zmywacz do paznokci miałam :D
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego!

    __________________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, mnóstwo tego! u mnie też stoi pudło z denkami i jakoś ciężko mi się za nie zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo produktów udało Ci się zużyć tym razem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie sporo i niestety muszę przyznać że ani jednego produktu nie używałam :) Ale na zmywacz do paznokci pewnie niebawem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie używam 2, a 5 lubiłam za zapach ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam i lubiłam zmywacz Cien, a micel Garnier to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duże denko, moje też spore jest ;) Tego zmywacza jeszcze nie miałam, Avon PS lubię ten krem na zimę na dłonie na noc ;) Szampon Garnier mam do farbowanych bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba musze wypróbować ten szampon z ziaji bo juz dawno słyszałam ze jest fajny. A denko na prawdę spore!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przedstawionych znam i mam tylko micel z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego ;) miałam tylko zel z Pallmolive ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. o mamo, faktycznie góra kosmetyków ;D też zawsze ciężko mi sie zabrać za pisanie denka jak aż tyle tego jest ;D ale z drugiej strony, to brawo ;)

    OdpowiedzUsuń