Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.11.2014

Zużycia listopada. November's empties.


Pora podsumować zużycia tego miesiąca. Nie będę się rozpisywać - przejdę od razu do rzeczy.

Time for a novembers recap. I will not write much today - will go stright to my empties.



Włosy:
1. Green Pharmacy olejek łopianowy - używałam go raz w tygodniu i może to było za rzadko, bo wypadania włosów nie powstrzymał, a jesienią lecą mi jak oszalałe. Zauważyłam jednak, że są bardziej zdyscyplinowane i nawilżone. Pewnie kupię ponownie.
2. Ultra Doux szampon z olejkiem arganowym i kameliowym - kupię ponownie [pełna recenzja]
3. Avon Advance Techniques serum nabłyszczające - kupię ponownie [pełna recenzja]
4. Fructis odżywka gęste i zachwycające - bardzo lubię te odżywki i ta też się u mnie spisała. Przepięknie pachnie, jest gęsta, wygładza, nie powoduje przetłuszczania. Kupię ponownie.
5. Avon Advance Techniques kuracja ochronno-wzmacniająca do włosów - mało wydajna i zupełnie nie pasowała moim włosom. Były po niej jakieś sztywne i miałam wrażenie że więcej się ich łamie. Nie nawilża, nie wygładza. Nie kupię ponownie.

Hair:
1. Green Pharmacy burdock oil - I was using it once a week and maybe that wasn't often enough, because it didn't stop my hair fall and in the autumn they fall like crazy. But I noticced that they are more disciplined and moistured. I will probably buy it again.
2 Ultra Suave hair shampoo with agran and camellia oil - I will buy it again [full review]
3. Avon Advance Techniques shine serum - I will buy it again [full review]
4. Fructis thick and gorgeous hair conditioner - I really like those conditioners and this one did a good job as well. It has a lovely fragrance, it's thick, smooths the hair and doesn't make them greasy fast. I will buy it again.
5. Avon Advance Techniques strengthen & protect treatment - very inefficient and didn't wok for my hair at all. They were kinda stiff and I had a feeling they were breaking more. Doesn't moisture or smooth the hair. I will not buy it again.



Twarz:
6. Perfecta peeling gruboziarnisty - kupię ponownie [pełna recenzja]
7. Avon Planet Spa peeling enzymatyczny - mam jeszcze jedno opakowanie [pełna recenzja]
8. Avon Clearskin żel myjący 3w1 - kupię ponownie [pełna recenzja]
9. Yves Rocher podklad matujacy - idealny dla mnie odcień, przyjemna konsystencja, na trochę matuje. Ale lubi podkreślać suche skórki i rozszerzone pory. Trzeba bardzo dobrze nawilżyć skórę przed jego użyciem. Nie wiem czy kupię ponownie. 

Face:
6. Perfecta coarse grain scrub - I will buy it again [full review]
7. Avon Planet Spa gommage face mask - I have another one [full review]
8. Avon Clearskin Blemish 3in1 cleanser - I will buy it again [full review]
9. Yves Rocher matte fluid foundation - it had a perfect colour, nice consistency and did leave the skin matte for a bit. But it likes to show all the dry skins and large pores. You have to have the skin moistured very well before use. I dunno if I will buy it again.



Ciało:
10. Avon Only Imagine dezodorant - przepiękny zapach, ale jest bardzo wodnisty i zawsze za dużo mi go wylatywało. Ochrona raczej dla niewymagających lub na zimę. Dla zapachu może jeszcze się skuszę.
11. Oriflame Essencials krem do twarzy - zużyłam jako balsam do ciała, bo do twarzy średnio mi pasował. Ma przyjemną konsystencje i pozostawia skórę miękką. Nie kupię ponownie.

Body:
10. Avon Only Imagine deo roll-on - lovely fragrance, but it is very runny and every time I had too much of it. The protection is for not very demanding or for winter. For the fragrance I might buy it again.
11. Oriflame Essencials face cream - I used it as a body cream since I didn't like it on my face. It has a nice consistency and leaves the skin oft. I will not buy it again.



Próbki:
- Pedi Relax - świetny krem do stop!
- Ziaja liście zielonej oliwki - bardzo treściwy krem na zimę
- Balea maseczka ujędrniaca - bardzo fajna 
- Avon Anew Nutri Advance bogaty krem i lekki krem - bogaty jest bardzo treściwy, ale dobrze sie wchłania. Lekki do całkiem lekkich nie należy, juz kupiłam słoiczek używam na dzień. 
- Avon Premiere Luxe - nie mój zapach.

Samples:
- Pedi Relax - awesome cream!
- Ziaja green olive leafs - very rich winter ream
- Balea face mask - very nice
- Avon Anew Nutri Advance rich cream and light cream - the rich one is very rich, but absorbs nicely. The light one is not so light and I already got a full jar and I am using it as a day cream.
- Avon Premiere Luxe - not my fragrance

Najlepszy produkt: Odżywka Fructis i peeling Perfecty
Najgorszy produkt: kuracja Avonu

Best product: Fructis hair conditioner and Perfecta face scrub
Worst product: Avon hair treatment.

21 komentarzy:

  1. Onli Imagine z avonu jak dla mnie jest wstrętny aż się dziwie że komuś się moze podobać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest ładny, jednak zauważyłam, że po pewnym czasie 'przejada' się :)

      Usuń
  2. Nie miałam nic :) czekam na tego garniera <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przetestować tą nową odżywkę 'gęste i zachwycające' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego szamponu z Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moja 3, czy 4 butelka ;)

      Usuń
  5. kulki z Avon mają dla mnie zero ochrony, ale pieknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo jak na jeden miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szampony i odżywki z fructis uwielbiałam kiedyś, chyba wrócę do nich niedługo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zaprzestałam olejowania włosów:( nie mam czasu niestety, raz na olejowanie , a potem niestety kilkukrotne mycie włosów:( a szkoda, bo po olejach mi się poprawiły - właśnie po tym łopianowym! i mniej leciały i nawet zauważyłam kilka baby hair!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam oleje na skórę głowy przed myciem w weekend na jakieś 30 minut. Na całą długość włosów na noc w tygodniu i splatam warkocza.
      I wystarczy ze raz umyję włosy. Nigdy nie nakładam szamponu kilka razy.

      Usuń
  9. Ciekawe denko :) Żadnego z tych kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama używam ten olejek z GP u mnie szału nie robi a najlepiej sie spisuje stosowany raz na tydzień bądź rzadziej :) Denko jak zwykle ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten peeling gruboziarnisty Perfecta, kupuję go akurat w saszeteczkach w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze wypróbować ten peeling Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spore denko, ale raczej nie znam tych produktów; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Spore denko. Ja właśnie zabieram się za swoje :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam tą kulkę ale jak na razie stoi w szafce ;) nie wiem czy zużyje czy dalej pójdzie, peeling mi nie podpasował, ani ten nowy krem anew....

    OdpowiedzUsuń