Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.11.2014

Wrześniowo-październikowe zdobienia. September-October nail art.


Wydanie specjalne zdobień, bo z 2 miesięcy. We wrześniu pokazałam Wam tylko 2, wiec nie było sensu pisać osobnego posta. Połączyłam wszystko w jedno i oto jest ich aż 9 :)
Zapraszam do oglądania. 
Tytuły są podlinkowane, wiec jeśli chcecie dowiedzieć się więcej wystarczy kliknąć.

A special edition of monthly nail art, because it's from 2 months. In September I showed You only 2, so there was no point writing a separate post. I combined those two month together and now there is 9 of them :)
Have a look.
The titles are linked, so if You wanna find out more just click on it.


Pink October manicure I

Pink October manicure II



Nareszcie trochę Halloween. Finally some Halloween.








Dwa ostatnie oraz Halloweenowe to moje ulubione :)

The last two and the Halloween on are my favourite :)

17 komentarzy:

  1. ostatnie swa mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Halloweenowa produkcja najlepsza! Ten kot *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze i ostatnie - <3
    A Halloweenowe to po prostu małe dzieła sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Halloween jest przecudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. halloweenowe mega! i różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie piękne zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też podobają się dwa ostatnie, halloween i jeszcze te motylki ;) a jesienne różyczki muszę zmalować u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hard to say which one I like best, they're all gorgeous! But the one with the gold stamping caught my eye straight away!

    OdpowiedzUsuń
  10. Matowa tapeta i złote stemple na brązie! kolorystyka świetnie dobrana i dokładność wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej wpadły mi w oko sówki ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Matowa tapeta i matowe róże są przepiękne, lubię te Twoje podsumowania, zawsze tyle piękności :)

    OdpowiedzUsuń