Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.11.2014

Płytka idealna :) A perfect stamping plate :)

Dzisiejszy manicure jest jednocześnie recenzją płytki, która w końcu do mnie doszła po ponad 2 miesiącach oczekiwania. No i co ja mam Wam powiedzieć...
Jestem w niej totalnie zakochana! Spodobała mi się gdy tylko pojawiła się w sprzedaży i zdecydowanie warto było tyle czekać. I proszę nie myślcie, że pisze tak dlatego, że otrzymałam ją za darmo. I tak bym ją kupiła i recenzja byłaby taka sama :) Z reszta popatrzcie na zdjęcia.

Today's manicure is also a stamping plate review that finally arrived after over 2 month of waiting. And what can I tell You..
I am totally in love with it! I liked it as soon as it was available on sale and it was definitely worth waiting for. And please done think that I am writing that because I got it for a review. I would buy it anyway and I would write the same thing. Just have a look at the photos.




Do wykonania tego zdobienia użyłam już tego co miałam na paznokciach [klik], czyli różowego lakieru Avon Sheer Love i brokatowego Chaos & Crocodiles Wheeze the juice. Tak się złożyło, że akurat paczka dotarła, więc stemple załapały się na świetną bazę. Czarny lakier to Easy Paris 01 - genialny do stempelków.

To create this manicure I used what I already had on my nails [click], which means a pink polish Avon Sheer Love and a glitter top coat from Chaos &Crocodiles Wheeze the juice. The parcels with those plates arrived in a perfect time to land on this cute base. Black polish I used for stamping is Easy Paris 01 - it's just amazing.




A teraz płytka: genialna sprawa z wzorkiem na całą płytkę. Nareszcie mogę mieć idealnie ostemplowanego kciuka :) Wszystkie inne wzorki są po prostu na niego za male i mam wolne brzegi.
Samo stemplowanie idzie wiec szybko, bo nie muszę idealnie celować :p
Druga sprawa - jest bardzo dobrze wygrawerowana. Każdy, nawet najdrobniejszy element idealnie się odbija.
Dla mnie po protu nie ma minusów. Aż żałuje, że mam tylko 10 nie za długich paznokci ;p
Jeśli lubicie stemple to to jest must have.





And now the plate: it is a brilliant idea to make a pattern on the whole plate. I  can finally have a perfect stamped thumb :) Normally all the images are simply too small for it and I always have some naked edges left. Here the stamping went very fast as I didn't have to position too carefully :p
Secondly - it is very well carved. Every detain stamps perfectly.
For me it has no flaws. I am almost sorry I only have 10 not too long nails ;p
If You like stamps You just have to have it.



Powiem Wam, że leci do mnie (i chyba utknęła w urzecie celnym) już cala nowa kolekcja płytek Born Pretty Store. Nie mogłam się oprzeć i zamówiłam, gdy tylko pojawiły się w sklepie :D doczekać się nie mogę! Zobaczcie TU jakie piękne.

Let me tell You a something. A whole new collection from Born Pretty Store stamping plate are already on way (and I think it got stuck at the customs). I ordered them as soon as they came out :D Just couldn't rest! check out HERE how gorgeous the patterns are.




Na koniec trochę info:
Płytkę kupicie TU. I jeśli jest w regularnej cenie to możecie użyć kodu BAVQ10 aby otrzymać 10% zniżki. Wysyłka darmowa ;)

And now some information:
You can get the plate HERE. And if it is in regular price You can use BAVQ10 discount code to get 10% off. Shipping is free ;)


***


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


30 komentarzy:

  1. pięknie to wygląda ;) świetny pomysł z tłem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ochotę na te płytki :) a ta z całym wzorem jest przecudna poprostu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzór, podoba mi się! Ponadto fajnie ozdobiłaś heksami całe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie sie odbily wzory. Ja tez czekam m.in. na nia bo zamowilam 12 plytek AQ na aliexpress bo z wysylka wyszlo 8$ czyli taniej niz w BPS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jak tanio!
      Te płytki są świetne :D

      Usuń
  5. Też uważam, że jest odjechana - chyba najlepsza z całej serii QA, a już na pewno najbardziej przykuwająca wzrok ,,na sucho" :-) BPS też zamówiłam... i pierwsza partia (1-15) już do mnie dotarła. Trwało to czterdzieści kilka dni, więc trochę dużo... ale mogło być gorzej :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam rejestrowana przesyłkę tym razem. W sumie z Chin doszła szybko, tylko w stolicy utknęła i siedzi już tydzień :/

      Usuń
  6. Fajnie to wygląda :) Też mam tę płytkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płytka jest świetna, chyba też będę musiała ją zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ta płytka! i zdobienie ekstra, jakoś nigdy nie myślałam o stemplowaniu na brokacie ;p
    nowe płytki z BPS też zamówiłam i jeszcze nie dotarły...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i jest świetna! Zdobienie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. mi nie wychodzi stepmelkowanie,nic sie nie chce odbić i nie wiem co jest grane, chyba przez stempelek bo co innego

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ładna, ładna płyteczka! do mnie przyleciały 3 nowe płytki - BPS i muszę przyznać, że jestem zaskoczona jakością, ale i wielkością niektórych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super :) i chyba ja też kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku myślałam ze to jakaś folia naklejana - no super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też am tą płytkę, muszę przyznać że wzór robi wrażenie na takiej bazie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te płytkę i ja uwielbiam! Ale ci genialnie się odbił, chyba musze kupić ten lakier! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad tą płytką ale uznałam że jest zbyt "morska" i nie kupiłam wreszcie, ale może trzeba będzie jednak ;)
    A trochę w temacie a trochę nie, czytałam u yasinisi Twoje komentarze na temat stempla z ebaya, pisałaś że masz dobrą podróbkę, jesteś w stanie może podać sprzedającego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam tu:
      http://www.ebay.com/itm/151438843527
      Bardzo szybko przyszły... mniej niż 2 tygodnie czekałam chyba. Kilka dni temu pokazywałam już jedna na zielonym lakierze. Druga tez mam przetestowana i pokażę pewnie po weekendzie :)

      Usuń
    2. Podałaś mi link do płytek, które zresztą też mam na uwadze ;) Chyba że to jednocześnie też jest sprzedający od stempla?

      Usuń
    3. O matko... ja czytam jak mi się zechce chyba. Przepraszam! Ubzdurałam sobie, ze o płytki chodzi :p Bo tylko one mi w głowie ostatnio.
      Stempel kupowałam już bardzo dawno temu i nie mam aukcji w historii... sprzedającego tez nie pamiętam niestety. Ale kupiłam jaki był najtańszy, nie patrzyłam specjalnie na jakieś oznaczenia czy coś. Może miałam fuksa :)

      Usuń
    4. Na to wygląda :) Do mnie dziś dotarł (po 8 tygodniach ;) ) stempel z BPS, to ta gorsza podróbka, musiałam matowić, ale i tak jestem zadowolona, ładnie odbija, dużo lepiej od stempla który miałam do tej pory. Myślę że jeszcze sobie zaryzykuję kiedyś te dwa dolary i kupię na ebayu stempel, może trafię ten lepszy? :)

      Usuń
  17. Świetny wzór. Do mnie właśnie przyszła moja pierwsza płytka z BPS i jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie piękna płytka! Bardzo mi się podoba <3 A baza też świetna, super razem wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbowałam właśnie użyć kodu ale nie działa... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Zaraz do nich napisze...
      Nie wiem dlaczego nie wchodzi.

      Usuń