Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.11.2014

Piękna złota jesień. Beautifull golden fall.

Mam dzisiaj dla Was coś jesiennego i coś bardzo w moim stylu. Uwielbiam wszystkie 3 lakiery użyte do tego mani i płytkę też. I bardzo jestem zadowolona z tego, jak wszystko do siebie pasuje.

I have some thing for fall and something very much my style. I love all the three nail polishes I used for this mani and the stapling plate too. And I am very happy they way it all fits.





Bazą i głównym bohaterem jest lakier Essence 117 I'm So Very. Ponieważ ma on świetną pigmentację, chciałam zobaczyć czy sprawdzi się w roli lakieru do stempli i całkiem dobrze wypadł (chociaż troszkę rozmazał go top coat), tym bardziej, że tło nie jest białe. Tu użyłam nudziala Essence 162 Dare It Nude. Listki odbiłam złotym lakierem Avon Gold Leaf (bee musiała zrobić zapasy, jak zechcą go wycofać).

The base and the main character is the Essence 117 I'm So Very nail polish. Since it is so well pigmented I wanted to see if it will work as a stamping polish and it came out pretty well (though the top coat smudged it a bit), especially that the background isn't white. For that I used a nude polish Essence 162 Dare It Nude. To stamp the leaves I used Avon Gold Leaf ( I will have to stack up in case they want to discontinue it).




Wzorki pochodzą z płytki Qgirl-013 ze sklepu Born Pretty Store. Jest bardzo dobrze wygrawerowana, wzorki świetnie się odbijają. Podoba mi się tematyka - idealna na jesień i na wiosnę :)
Plusem jest też to, że ten wzorek z drobnymi listkami pasuje na mojego kciuka, a niewiele płytek to potrafi.
Płytka przychodzi zapakowana w pasującą kopertę.



The images come from Qgirl-01 stamping plate from Born Pretty Store. It is very well carved and all the patterns pick up very nicely. And I love the theme - perfect for all and for springtime :)
A big plus for the size of that pattern with little leaves and flowers. It fits to my thumb, and not many stamping plates can do that.
The plate comes in a fitted envelope.






Płytkę możecie nabyć drogą kupna TU.
Pamiętajcie o kodzie zniżkowym BAVQ10, który upoważnia do 10% zniżki od cen regularnych.

This plate You can but HERE.
Remember about BAVQ10 discount code, that will give You 10% off from regular prices.



**


BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


30 komentarzy:

  1. wiesz co, fajna ta płytka! a mani, genialny :) nawet mnie nie strasz, że wycofają te lakiery... one są świetne do stempli :) jakie masz kolory oprócz gold leaf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wszystkie :) I już myślę, czy nie kupić drugiego zestawu, albo przynajmniej złotego i srebrnego.

      Usuń
    2. pokażesz fioletowy i niebieski w akcji? bo myślę nad nimi, a akurat są w dobrej cenie :)

      Usuń
    3. Jasne :) postaram się jak najszybciej. Ten niebieski jest genialny! Idealny do stempelkowych śnieżynek :p
      Fioletowy jest delikatnie fioletowy. Ale wszystkie bardzo dobrze stemplują.

      Usuń
    4. dzięki, to czekam :*
      złoty i srebrny wzięłam w ciemno i się przekonałam, że są genialne, dużo lepsze niż konad :]

      Usuń
  2. bardzo klimatyczne :)
    Chyba będę musiała się przeprosić z lakierami Avon, bo tyle słyszę o ich stemplowej cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale do stempli to te metaliki kup. One teraz są po 9,99. Taniej nie będzie ;)

      Usuń
    2. Teraz w katalogu są metalliki? W którym numerze? Sprawdzałam i nie widziałam a muszę je kupić!

      Usuń
    3. Katalog 16, strona 238 na samym dole :)

      Usuń
  3. Piękne zdobienie, ten złoty lakier zrobił dobrą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są! Musze nabyć takie stemple :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne! A już najbardziej podoba mi się to zdobienie gdzie bazą jest cielisty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne zdobienie! :)
    i muszę kupić ten lakier z Avonu skoro jest super do stempli ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wygląda, tak bardzo jesiennie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne, zwłaszcza na czwartym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Ideał estetyki i minimalizm w najlepszym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zestawienie tylu motywów - bardzo mi się podoba :-)
    Ja mam chrapkę na ten zielony co to u nas jest niedostępny... i co ja zrobię? :-P
    Z tych pytek został wypuszczony dalszy ciąg serii, wpadłam na nie na Ali - wydaje mi się, że mają ładniejsze wzory od tych ,,pierwszych". Na BPS chyba ich nie ma... jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ty niedobra!!! Poleciałam zobaczyć i już je chce :p
      I jeszcze inny zestaw "hehe" mi się spodobał... tylko, ze trzeba kupić pd razu 24...
      O matko... :o

      Usuń
  12. Bardzo ładne połączenie =)

    Pozdrawiam,
    http://so-nailicious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też chcę tą płytkę :D
    bosko wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdobienie jest bardzo pomysłowe ;) Niby kolorystycznie dość standardowo, ale te stempelki nadają całości sporo charakteru. Bardzo mi się podoba ta płytka i zastanawiam się czy sobie takiej nie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko..ale piękny manicure!! boski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brak mi słów... Pięknie dobrane kolory, wzory, no wszystko perfekcyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i jesiennie:) Złote listki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń