Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.11.2014

Mikołajkowe rozdanie z Avonem :)

(sorry, Polish only)

Niespodzianka :) 
Mam dla Was bardzo kolorowe rozdanie. Zapowiadałam je jakiś czas temu już i nareszcie jest. Do wygrania są kolorowe kosmetyki do makijażu. Jeśli wiec lubicie szaleć, zapraszam :)


W skład zestawu wchodzi:
- Avon spray utrwalający makijaż
- Avon SuperShock Brights tusz do rzęs Emerald Shock (zielony)
- Avon SuperShock Brights tusz do rzęs Royal Shock (niebieski)
- Avon Neonowa konturówka do oczu Aqua Shock (jasny turkus)
- Avon Neonowa konturówka do oczu Magenta Max (mocny róż)
- Avon Ultra Colour Bold Starburst Pink (jasny pastelowy róż)
- Avon naszyjnik
- kilka próbek.


Wszystkie kosmetyki są nowe, nieużywane. 

Zasady:
- Obowiązkowo należy obserwować bloga
- Można podać adres email, nie jest to obowiązkowe, ale jest pomocne przy identyfikacji zwycięzcy.
Można udostępnić zdjęcie z linkiem do rozdania w dowolnym miejscu (FB, banner na blogu, informacja w poście - nie musi być to osobny post... gdzie chcecie) i podać mi linka. Tu możecie zdobyć aż 3 punkty za osobne udostępnienia do wyboru.
- Chciałabym tez dać dodatkowe losy moim gadułkom, jeśli tylko zechcą wziąć udział w rozdaniu dostaną dodatkowy punkcik. 


Zgłoszenia przyjmuję poprzez poniższy formularz.


a Rafflecopter giveaway



Powodzenia :)

25 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinno być, że obserwuję jako dorothxy ;) mam zaćmienia dziś, pogoda taka ;))

      Usuń
  2. nie wiem czy poszło ale mam taką nadzieję :P

    OdpowiedzUsuń

  3. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ;) ja niestety az taka odważna z takimi kolorami nie jestem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypełniłam, mam nadzieję, że dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam nic z Avonu, zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłałam zgłoszenie i informuję, że również uwielbiam nocnego pokera :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba poszło :) trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba poszło !!! Mam taką cichą nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieje ze poszło. swoją drogą natchnełam na twoj blog calkiem przypadkiem, spodobal mi sie i dodalam do obserwowanych. mysle ze bede tu czesciej zagladac, zapraszam tez do mnie ;) pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń